Amintiri · Comercial · Internet · Scrisori

Și a mai crescut puțin

Aniversare 6 aniBlogul, căci despre el este vorba. A mai crescut cu un an și se poate spune că am mai crescut și eu cu un an. Cel puțin așa cred. Cred că în anul care a trecut am mai învățat ceva și am evoluat și eu și nu am trecut anul ca gâscă prin apă. Blogul a făcut șase anișori și mă văd nevoit ca de la anul să-l dau la școală. Mă uitam să văd cam cum au evoluat postările de la lansare și până acum și am observat că la început erau foarte multe articole doar să fie la număr.  A existat o perioadă când erau și 3-4 postări pe zi dar care nu transmiteau cine știe ce, apoi postările au devenit mai rare dar parcă aveau ceva mesaj ca apoi să existe o perioadă mai constantă în care postam o dată la două zile. Acum postez cam săptămânal și sper eu că nu sunt postările cum erau la debut, fără mesaj🙂 Mai sper eu ca în timp să tot crească calitatea și nu neapărat cantitatea. Mi-am propus să am blogul ăsta mult timp. Atât de mult încât să îl citească, de ce nu, copiii mei :))

Una peste alta, aș vrea să le mulțumesc celor care au citit anii ăștia postările de pe blog, fie ele mai bune sau mai proaste, și celor care au rămas cititori fideli dea-lungul timpului.Eu o să încerc să vă pregătesc mereu articole drăguțe  care să vă facă plăcere să le citiți, așa că vă aștept pe aici😛

18 thoughts on “Și a mai crescut puțin

  1. La multi ani! Sa-ti ajunga blogul citit si de nepoti chiar… pentru ca povesti interesante sunt de spus la orice varsta!🙂 Simpatica imaginea postata😀

  2. La multi ani, dar unde ai disparut?😀 Sase anisori? Dar e marisor, nu gluma, maine-poimaine merge la scoala.😛
    O adevarata performanta ce ai reusit tu aici.

    Mda, in blogosfera se prefera cantitatea, nu calitatea.😦

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

