Comercial · Internet · Realităţi

Cartea Recordurilor în 2014

cartea recordurilor 2014

A venit și 2014 și odată cu el vine și prima postare. În 2014 blogul subsemnatului o să încerce să mulțumească un număr cât mai mare de vizitatori, (e imposibil pe toți, dar na), și voi continua cu anumite serii de postări pe care le-am început în 2013. Pe unele le-am postat mai des, pe altele mai rar. Voi continua postările despre un somn odihnitor, despre amintirile din copilărie și va reveni ”bancool cel mai banc”. În 2013 nu am postat prea mult de cartea recordurilor, dar în 2014 voi posta mai mult. Am făcut deja rost de ediția pe 2014 așa că o să am material pentru articolele cu Cartea Recordurilor. Unele recorduri sunt chiar Wow, altele sunt nesemnificative, dar unele din cele care pot părea banale te amuză prin faptul că unii s-au gândit să facă un record dintr-o chestie banală. Și ca un bonus, or să apară serii noi de postări😀 Nu o să dau prea multe amănunte, așa că dacă vreți să vedeți despre ce e vorba o să trebuiască să rămâneți pe aici și în 2014 :))

7 thoughts on “Cartea Recordurilor în 2014

  1. Hehe, la multi ani, dl. Creve!
    Sa ne citim cu bine si in 2014! cat despre postarile cu Cartea Recordurilor… chiar abia le astept caci cu siguranta unele din ele ma vor amuza. de exemplu eu am aflat de curand… (nu e de amuzament asta, sa ne intelegem) ca Radu Beligan a intrat in Cartea Recordurilor pentru cel mai longeviv actor care a jucat vreodata pe scena. Are 90+ ani si inca are spectacole! amazing, asa-i?

  2. Da. Să ai 75 de ani pe scena teatrului, e un lucru mare. Merită felicitările tuturor pentru dragostea lui pentru teatru. La mulți ani și ție Ana😛

  3. Asta-i teaser sau ce?😀
    Si ce-i cu noul nume al blogului? Cum ti-a venit ideea si de unde? Iti deschizi o teresa si vrei sa (ne) ai de musterii ? Oricum e super tare!😀😛

  4. Nu deschid eu terasă :)) Am vrut o schimbare și dacă nu la început de an atunci când? :)) Ideea o aveam eu mai demult dar am ales-o pe cea care a fost înainte. Numai că nu eram eu prea mulțumit cu numele ăla. Prin faptul că e terasă virtuală, vreau să fie un loc unde să ne întâlnim la un pahar de vorbă :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

