Internet · Realităţi · România mea!

Moscova nu crede în lacrimi

mititica

Cred că zilele astea au curs la tone de cerneală și tuș cum nu s-a mai întâmplat de mult. Totodată cred că mulți bloggeri au scris de le-au căzut unghiile, dar vreau să-mi spun și eu părerea despre cazul ăsta cu Năstase. Cum altfel să începem anul dacă nu cu o știre bombă în presă? Și cum trebuie să fim mai buni că așa cere moda în perioada asta, o să fiu :)) Nu înțeleg de ce sunt unii care îi plâng de milă ”săracului” Năstase. Mai ales prima dată cum a vrut el să se ”sinucidă”. Cred că acum și el e conștient cât de penibil a fost prima dată. Și ce mai plângea lumea de milă că i-a fost înscenat și a fost o răzbunare politică, și cum se afișau rudele plângând că nu a fost corect ce s-a întâmplat. Prima dată, da. A fost o cacealma de proces pe un motiv cretin. Erau multe altele pe care le-a făcut Năstase și trebuia să plătească pentru ele, iar dosarul Zambaccian era doar unul dintre ele. Cât a furat omul ăsta, eu aș fi zis că merită măcar 20 de ani de închisoare. Și îmi pare rău să nu au băgat-o la închisoare și pe nevastă-sa. M-aș mira ca ea să nu fi știut ce face bărbati-su. Ba chiar îmi imaginez cum îi zicea la sfârșitul zilei: ”Doar atât ai produs azi? Mâine poate faci mai mult. Ai văzut ceilalți cât au luat? Tu poți mai mult”.

Ce mă amuză mai mult este că le-au luat și lor 1,8 milioane de lei din avere. Le plâng de milă că acum au rămas doar cu conturile din Elveția sau cine mai știe ce țări or mai fi alea. Mă uitam la televizor și iar apăruseră rudele să plângă pe la tv că nu a fost o decizie corectă. Și așa e. Trebuia să primească 20 de ani. Și câte dosare nu ar trebui să mai apară și la câte nu ar trebui să mai primească ani de pușcărie. Astăzi eu sunt Moscova și nu cred în lacrimi, nu cred în teatrul ieftin pe care îl joacă unii și mă bucur că Năstase face închisoare. Sper să mai văd cât de curând și pe alții acolo. Nu dau nume Băsescu, Boc, Udrea, Videanu, Blaga, Berceanu, Iliescu merită și el dar la vârsta asta să îl mai bagi acolo nu mai aduce satisfacție nimănui. Probabil că o să am satisfacția asta în viitor și cu Ponta și Antonescu dar momentan mai au timp să facă ceva. Nici pe Băsescu nu l-am urât din prima.

4 thoughts on “Moscova nu crede în lacrimi

  1. Hm, este primul articol pe aceasta tema pe care-l citesc in blogosfera. Nu ma dau in vant dupa politica sau bloguri politice. Si acum vine nedumerirea mea, Moscova draga, daca ii bagi pe toti in inchisoare, cine ne mai conduce tarisoara? :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

