Maxime · Realităţi · Scrisori

Unii fac pe deștepții…

destepti

6 thoughts on “Unii fac pe deștepții…

  1. Din pacate tot mai multi procedeasa astfel, ne privesc cu superioritate si ne eticheteaza drept prosti. Chiar daca nu ne cunosc, chiar daca habar nu au ce vorbesc, chiar daca nu se uita in oglinda… E unul din aspectele societatii romanesti care ma deranjeaza cel mai tare. In plus sunt vocali si cum bine spuneai tu mai sus, au prea mult tupeu.
    Aseara nu am avut net, de asta nici nu am vazut noul tau articol. Suntem chit si eu am fost surprinsa. :))

  2. Mie-mi place subestimarea. 🙂 Imi da posibilitatea sa le demonstrez celor care ma considera intr-un anumit fel, ca sunt cu mult peste ei! Si-mi place sa fac asta cand se asteapta mai putin si cu lucruri marisoare. Raman gura casca si asta e…. priceless!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

