Internet · Realităţi · România mea!

Comunistul de serviciu

a fost

Exact așa. Nu v-am mai bătut la cap de mult de ceea se întâmplă pe la mine pe la muncă și poate vă era dor, nu de alta. Dacă vrei să fii surprins mereu de câte unul sau alta, trebuie să stai cu noi. Mai nou am constatat că m-am ales cu un client cam comunist așa. Inițial am crezut că e mason. Adevărul e că era prea terminat ca să fie mason. Au și masonii totuși onoare zic eu, sau cred că o mai au. Nu lasă pe oricine să le intre în rânduri. La început îmi tot vorbea el mie că or să se întâmple multe lucruri. L-am lăsat în pace. După altă vizită îmi zicea mie că unchiul Băsescu nu o să facă închisoare. Că știe el. Că știe el și cine va fi președinte și anume Mihai Răzvan Ungureanu. Că o să cadă Guvernul, că și că. L-am lăsat în pace, nu înainte să-i zic părerea mea de Ungureanu.

La următoarea vizită îmi repeta de Ungureanu. Eu i-am zis că nu o să iasă, el o ținea pe a lui. Că știe el multe. Că până și Adrian Iovan supăra pe cineva și trebuia să dispară.  Cu alte cuvinte spunea că a fost scenariu de sus. Nu am vrut să intru în polemici inutile. Dar mi-am dat seama ce are în cap, (mătreață), în momentul în care a început să spună că or să revină comuniștii la putere, că o să cucerească China tot și că va fi înfloritor comunismul. Că o să văd eu cum China va strălucii, și că vorbim noi la toamnă.

Eu stau și mă întreb, cum și din ce or trăi oamenii ăștia? Mă mir cum de nu își bagă furculița în ochi când mănâncă de ”deștepți” ce sunt? :))

4 thoughts on “Comunistul de serviciu

  1. Nu mai inteleg nimic, tu lucrezi la bar? :))😛 Esti platit sa asculti balivernele clientilor sariti de pe fix? Ii dai actele si apoi il poftesti pe usa afara… Ca ce chestie sa te plictiseasca cu asemenea aberatii? Nebun de legat! :))
    Eu merg la un copiator si angajatii nici macar sa ma salute la plecare nu se sinchiesesc. Eu le mai spun la revedere, multumesc, o zi buna. Ei nimic, pauza.😀

    1. La noi e un fel de poiana lui Iocan. Suntem foarte sociabili și vorbim cu clienții, glumim cu ei, pe unii îi facem să râdă bine de tot :)) Eu ți-am spus că nu mergi pe unde trebuie :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

