Dragoste · Fantezii · Internet · Poezii

Am vrut și vreau


Am vrut cândva să-mi caut cuvintele privindu-te în ochi,
apoi, să ți le spun pe toate dintr-o respirație.
Am vrut să ți le spun pe toate-odată, apoi,
să văd ce ai să spui sau ce-ai să faci.
Am vrut să-ți iau mâinile într-ale mele să-ți simt pulsul,
apoi, să te simt cum tremuri… ai tremura?
Dacă da: de teamă? Sau de fericire?
Am vrut să-ți șoptesc două cuvinte printre două sărutări,
Apoi, să-mi dai o palmă…mi-ai da o palmă?
Dacă da: de teamă? Sau de supărare?
Apoi, aș vrea din nou să te sărut și să-ți ating inima,
să văd cum bate.
Ai minți că nu ți-a plăcut sau mi-ai întoarce sărutarea?
Mi-ai da o palmă  sau ai fugi?
Sau… poate m-ai iubi?

Vreau să-mi găsesc cuvintele, dar nu se pot rosti.
Vreau să te privesc în ochii tăi cafenii și să-nțelegi,
fără cuvinte că-mi ești aer, apă și pământ.

Vreau să-ți cuprind mâinile într-ale mele, mai mult ca prima dată,
și da, vreau să-ți șoptesc multe cuvinte printre sărutări virgine.
Vreau să te sărut până când, îți voi simți bătăile inimii în buze.

Știu ce-am vrut… știu ce vreau, și cred că știu și ce voi face.

22 thoughts on “Am vrut și vreau

            1. Toate pleacă de la dragoste. Fără dragoste ești nimic. Apa și pământul sunt doar niște elemente. Nu știu, apa și pământul baremi pot ajuta pe alții, pot întreține viața cuiva, dacă nu ai avea dragostea și dorințele, chiar nu ai fi de folos nimănui. Nici măcar ție 😀

  1. Foarte sensibile randurile tale, Creve. Si foarte norocoasa iubita ta. As vrea si eu un barbat cu asemenea dorinte, cu asemenea ganduri. Felicitari! 🙂
    Ma rog, poate mai sunt si altii care simt la fel, dar ce folos daca nu recunosc niciodata, daca par mereu reci si goi?

  2. Cat de frumos… Dar sper sa nu iti faci o prietena asa de batausa. Una, doua…aduci palmele in discutie. Lasa, sa te iubeasca frumos, nu in palme si pumni, oricat de suparata ar fi.. :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

