Realităţi · Scrisori

A fost odată ca niciodată…

basme

A fost odată ca niciodată (de fapt s-a întâmplat acum 2 ani), o prințesă cu părul bălan și ochi albaștri (de fapt nu era nicio prințesă, era o fată normală, cu părul brunet și ochi căprui). Locuia pe o stradă largă plină de tei și salcâmi, cu trotuare generoase și curate (de fapt era o străduță oarecare într-o zonă mărginașă. Nu avea decât niște tufe banale). Bineînțeles că o fată ca ea nu putea să nu aibă altceva decât parte de tot ce era mai bun. Așa se face că la poarta ei venea zilnic un prinț înalt cu cal alb impunător (de fapt băiatul era singurul coleg din clasa ei cu care ea se înțelegea și casa ei fiind în drumul lui spre liceu îi plăcea să se oprească la ea în fiecare zi pentru a pleca împreună).
Nu știu cum v-ați imaginați voi lucrurile în urmă cu ceva ani și cum au evoluat ele azi. Sau poate că unele încă vi le imaginați în fel și chip și încă așteptați ca ele să se realizeze. Nu știu voi, dar eu mi-am imaginat multe pe diferite planuri când eram prin liceu, alte prin facultate, acum văd lucrurile mai diferit, îmi fac alte planuri. Vouă vi s-au împlinit din planuri sau dorințe? Cum arată azi lucrurile? Exact cum le doreați sau sunt altfel? Ce e interesant e că lucrurile nu se întâmplă mereu cum le dorim noi sau în ordinea dorită de noi. Dar asta nu înseamnă că dacă se întâmplă altfel trebuie să fie neapărat și rău. Îmi povestea cineva în urmă cu vreun an că în tinerețe își dorea să se însoare cu o tipă blondă și ochi albaștri, să aibă cu ea 2 copii, un băiat și o fată, apoi să își cumpere o casă la curte și o mașină străină, eventual una nouă. Și mai spunea că lucrurile au evoluat în felul următor: s-a însurat cu o brunetă cu ochi căprui, are 4 copii: toți băieți, nu stă la casă, stă la bloc și are un apartament cu 2 camere, iar mașina nu e una străină, e o Dacie Logan, cel puțin a luat-o nouă 🙂 Dar spunea că dacă lucrurile nu au decurs cum și-ar fi dorit atunci nu înseamnă că a eșuat. E chiar fericit azi și are o familie frumoasă și îi mulțumește lui Dumnezeu pentru ea în fiecare zi. Chiar dacă lucrurile noi ni le imaginăm într-un fel, nu înseamnă că știm exact ce e mai bine pentru noi. E posibil ca fericirea să apară de unde nu ne-am aștepta niciodată, și să rămânem surprinși că am căutat-o mult pe unde nu trebuia.

La voi cum e? S-au realizat dorințele voastre? Dacă da, cum v-ați fi așteptat sau în cu totul alt mod?

15 thoughts on “A fost odată ca niciodată…

  1. Păi dorința mea e…. Sa mă fac mare! 🙂 Și când mă fac mare îmi voi lua apartament, mașină, serviciu…. Îmi voi face viața mea, deși o voi regreta pe cea de acum. Dar ști, omul nu e niciodată mulțumit de ceea ce are!:))
    Majoritatea dorințelor pe care mi le-am făcut pentru viitorul… “apropiat” s-au împlinit. Da’ nici eu nu vreau imposibilul ca să nu se împlinească!!:)) Sunt fericită cum sunt….
    Ba mai vreau ceva : să vină acum vara…. Mi-e dor de ea. O aștept cu brațele deschise sau, mai corect spus, cu pașaportul pregătit!:))

    1. E bine să îți pui ținte mici pe cale să le atingi, apoi prin pași mici poți să ajungi departe 😀 Să înțeleg că vrei să pleci în afara Uniunii Europene? 😀

  2. Nu, nu am visat la cai verzi pe pereti. Am stiut ca unele dorite sunt imposibil de realizat. E un subiect delicat pentru ca eu nu am mari realizari(asa cum se asteapta societatea). Si nu, nu mai am 20 de ani… Am un job pentru care ma lupt an de an, un iubit, cateva vacante in strainatate, un DSLR si un blog. Si sanatate. 😛 Casa si masina nu. Sot nu. Familie nu.

    1. Stai mai bine ca mine :)) Eu am un job cât de cât, întotdeauna e loc de mai bine, dar să zicem că sunt mulțumit, n-am iubită sau soție, vacanțe afară doar puține, nu am nici aparat foto, am un blog, sănătate cred că da, la fel ca tine, casa și mașina alor mei :))

  3. Dorinte pentru mine e putin spus, eu le zic vise, si din visele mele pot spune ca multe s-au indeplinit. Pot spune 3 lucruri despre ele, primul este ca la cele de la care aveam anumite asteptari sau intamplat intr-un mod diferit dar minunat, al doilea este ca au fost vise despre care nu indrazneam ca se vor implini vreodata sau le vedeam prea departe si au fost posibile si al 3 lucru este ca nici unul dintre toate acestea nu au fost indeplinite prin puterea mea..ci prin puterea lui Dumneze… a fost ceva gen 99% El, 1% eu, insa de multe ori conteaza ca noi sa facem acel 1% pt ca El sa faca acel 99%.

  4. Mda…eu deja gandesc precum Murphy…daca ceva rau poate sa se intample, mie sigur mi se va intampla 🙂
    Ce atata bine, lasa sa mai simtim si rau, sa apreciem binele cand o veni..daca o mai veni…

      1. Asta zic de vreun an de zile…trebuie trebuie…dar daca nu trebuie, daca e doar o panta descendenta, si atunci cand zici ca nu mai are ce sa se intample rau, BANG! se mai intampla ceva…si se tot repeta chestia asta…

        1. Hmmm, eu totuși vreau să văd mereu partea plină a paharului chiar dacă există și o parte goală. Nu se poate să fie paharul chiar gol complet :))

  5. Unele dintre dorintele mele s-au realizat, unele din contra. Iar altele… Eh, alea s-au realizat doar pentru o perioada de timp, dupa care au disparut din viata mea. Cred ca asa a fost sa fie. Am vazut astfel, ca dorinta aia nu era buna si nici benefica pentru mine, asa ca nu m-am blocat la ea, ci am trecut la indeplinirea urmatoarelor dorinte. Iti dai seama ca pe moment am zis ca innebunesc, cum e posibil asa ceva? MIE sa nu mi se indeplineasca dorintele? De parca ceream prea mult! Uite ca nu stiam ca totul se intampla cu un motiv si nici ca am cautat multa vreme prin locuri gresite…

    1. Cam așa facem toți la momentul ăla. Credem că ni se cuvine exact lucrul ăla fără să ne dăm seama că poate nu e cel mai bine ceea ce ne dorim. Nu degeaba se spune că trebuie să ai grijă ce îți dorești.

  6. In mare parte, cu siguranta, este vorba de atitudine…Bine, nici sa cazi in vreo extrema, daca esti prea optimist nu e bine, daca vezi lucrurile prea negre, iar nu e bine, evident ca vei atrage numai rau…Cred ca solutia e sa te detasezi de cele mai multe ori, lucrurile se mai rezolva si de la sine, consumul asta de energie intens poate fi foaaarte contraproductiv.Relax… 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

