Amintiri · Realităţi · Umor

Discuții luuuungi

vorbarie

Pentru că e aproape 14 februarie nu vreau să las totuși ziua asta să treacă așa oricum, dar tocmai pentru că nu vreau să-i dau o semnificație prea mare o să refuz să scriu despre ea chiar pe 14. Există 3 variante pentru ziua asta: ori să nu mă intereseze și să o tratez ca pe oricare altă zi,(ceea ce este), ori să fiu un siropos care să laude ziua asta, ori să fiu un critic dur al acestei ”sărăbători”. Am să aleg să nu fiu nici dur dar nici să o laud. Așadar ce voi scrie mai încolo nu are nici tentă pozitivă și nici negativă 🙂 Personal nu sunt genul care să iau de bun tot ce vine de la americani, iar în consecință consider ziua de 14 februarie una absolut normală. Am clarificat și poziția mea referitor la ziua asta, dar ce e interesant că a existat o zi de 14 februarie în trecut care a trecut altfel. Cum mai exact? Păi cam așa. Eu am fost genul, (și încă sunt), care nu prea îmbrățișează cu drag relațiile la distanță. Dar cu toate astea relațiile la distanță au mai existat. Așa se face că acum vreo 9 ani, de 14 februarie aveam o prietenă din Hunedoara. Cum eu eram la facultate, ea la facultate, nu muncea niciunul din noi, bani nu aveam, distanța era mare, așa se face că nu prea reușeam să ne vedem iar singura metodă de comunicare era telefonul. În perioada aia apăruse oferta de la Cosmote cu 2000 de minute. Inițial nu-mi luasem cartela pentru că mă gândeam că nu o să am ce face cu atâtea minute. Numai că după 6 luni de la apariția ofertei,(timp în care dispăruseră cartelele de pe piață), mi-am dat seama că am nevoie de o astfel de cartelă. Așa că am cumpărat la suprapreț una de la cineva. Dar cine avea 2000 de minute ca să vorbească cu prietena? Eu :)) Introducerea fiind făcută pot să spun cum a decurs ziua de 14 februarie atunci. Am vorbit la telefon și nu puțin. Am vorbit 14 ore! Am considerat că dacă tot nu ne putem vedea, măcar să vorbim toată ziua. Nu mai știu ce am vorbit atunci, dar am vorbit. Bine, eu mai mult am ascultat, îmi plăcea accentul ei :))

Acum vreo 2 ani am reușit să mai vorbesc odată 13 ore și jumătate cu cineva dar nu era 14 februarie. Am terminat prin a închide telefonul la 4:30 dimineața rupt de somn. Mi-a părut rău că nu am depășit recordul, dar totuși nu mai puteam să țin ochii deschiși :)) Și atunci era vorba de o relație la distanță, iar de data asta terminasem facultatea dar nu munceam și iar nu aveam bani de drumuri :)) Banii ăștia. Și mai spun unii că banii nu aduc fericirea. În cazurile astea aduc, măcar pe moment. Revenind la subiect, acum cred că recordul de 14 ore o să rămână toată viața deoarece nu cred că aș mai putea vorbi atât la telefon. Nici măcar 3 ore nu cred că aș mai putea :)) Coincidența este că și acum 9 ani mi-am schimbat numărul de telefon ca să am minute, dar și acum 2 ani l-am schimbat. Relațiile la distanță mi-au adus schimbări de numere de telefon. Acum doi ani am ales o ofertă nelimitată ca să nu mai stau în 2000 de minute. Erau prea puține :))

Întrebarea mea pentru voi este, voi cât ați vorbit cel mai mult la telefon?

22 thoughts on “Discuții luuuungi

  1. Poftim? 14 ore? Doaaaaamne, nici nu ma pot gandi la ce naiba ati putut vorbi atat de mult! :)) Recordul meu e de 6 ore! Si eu ma dadeam mare pana sa iti citesc articolul, aveam impresia ca este un record mondial si cand colo…tu m-ai intrecut lejer. :)) Ce-i drept, la mine nu era vorba de o relatie la distanta, ci de una normala… :))

    1. Când am vorbit 14 ore prima dată mi s-a descărcat telefonul de 2 ori. Aveam un Sony Ericsson T320 care ținea foarte puțin bateria :)) Și ei i s-a terminat bateria tot de 2 ori :)) Când am vorbit a doua oară 13 ore jumătate m-am prins că ar fi ideal să îl las la încărcat pe toată durata conversației :))

      1. cam asta fac relațiile la distanță :)))….hmm te-am luat 😛 eu am 16 ore vorbite …că deh , sunt femeie :)))) și atunci când ești student…ai mai mult timp de vorbit și răbdare :))

        1. Eram sigur că trebuie să fie cineva care a vorbit mai mult ca mine și eram curios când o să dau de acea persoană :)) E adevărat că ai mai mult timp ca student pentru vorbit la telefon 😛 Acum te întreb eu: mai știi ce ai vorbit atunci? :))

          1. 🙂 eee păi lista rămâne deschisă :)..cred că se mai găsesc ” zăpăciți” ca noi :)))
            hmm…cred că am început de la : “mi-a fost dor de tine ” și am terminat cu :” închide tu …ba tu …ba nu ..tu prima …ba nu tu primul :)))…bineee o să îmi fie dor de tine “:))))))
            uffff…cred că am vorbit câte-n lună și câte-n stele :)…

            1. S-a terminat într-un oarecum ”hai că m-am săturat de vorbit” :)) Chiar sunt curios care e recordul de vorbit la telefon. Asta dacă cineva s-a găsit să-l bage în cartea recordurilor 😛 Acum serios că nu știu cât aș mai rezista să vorbesc la telefon 😀

              1. aaaa…nuuu:) atunci nu era cu săturatul de vorbit :))aveam logoree nu glumă :)) ( nu că acum nu aș avea :))) )
                nu m-ar mira dacă ar exista un așa record :), deși uneori simți nevoia de a pătrunde dincolo de cuvinte …
                mmm…cei drept , la acest timp ..cred că nu aș mai rezista atâtea ore :), dar jumate tot le-aș vorbi :))))) glumesc :)…cred 😛

                1. Să știi că e bine că ești o persoană comunicativă. E destul de ciudat momentul ăla când te uiți că nici cu cleștele nu-i scoți două vorbe cuiva. E chiar stânjenitor :)) Mai bine să îți meargă gura. Ideal e să fii între extreme, dar dacă ar trebui să aleg între cele două extreme, aș prefera clar să nu-i mai tacă gura :))

                2. îmi place …comunicarea :)…cred că de acolo pleacă multe …și bune și rele 🙂 ..ah:) sunt și politicoasă , so….senkiu pentru comunicare 🙂 mi-a făcut plăcere și mi-ai trezit ceva amintiri din adoleșcență:)

  2. Hahaha! 14 ore! Mă indentific cu tine în câteva privințe pe aici. La fel de indiferentă în legătură cu V day’u, iar în treaba cu relațiile la distanță chiar nu cred deși mă aflu într-o perioadă în care tare mi-aș dori să am ceva ce să pot numi măcar „ralație la distanță”. :)) Cât privește vorbitul al telefonul, cred că cel mai mult a fost undeva pe la 5 ore, care mi-au părut atunci foartee mult. Tu cu ale tale 14 depășești orice record.

    1. Tocmai s-au strigat 16 ore din partea altcuiva :)) Ei, lasă că poate e mai bine singură decât să găsești pe cineva care după o lună, două, să înceapă să îți facă nervi sau mai știu eu ce să nu meargă bine 😀

  3. Vorbesc mult prin mesaje, ce pot să zic…. De vorbit la telefon…. Nahahaha….. Mai stau la taclale cu colegii sau prietenii, dar în general vorbesc prin mesaje. Mi-e mai la- ndemână….. Și, apropo…. Nu sunt de partea relațiilor de la distanță…. Prea periculos!:)) Nu prea le numesc relații în principiu. Sunt prietenii…. cum să le zic eu…. mai neadevărate….. de “imagine”…. pentru mine, specific!:) Oricum, sper ca la tine să meargă, fiecare merită noroc în felul lui de a iubi!
    Ba cu Valentine’s Day….. Tind să fiu. Dar de Halloween…. să n-aud!:)

    1. La mine nu a mers la distanță și nu cred că o să mai încerc vreodată :)) Și eu mai vorbeam prin mesaje dar acum prefer să sun 2-3 minute decât să trimit 50 de mesaje :))

    1. 10000 minute sunt multe. Când aveam Cosmote cu 2000 nu-mi ajungeau. După ce mi-am luat Frog și aveam nelimitat nu am mai ținut cont câte minute vorbeam dar cred că tot pe acolo ajungeam și eu :)) Nu am calculat exact, dar vorbeam vreo 7-8 ore pe zi :))

  4. Hey, cel mai mult am vorbit la telefon de la 9 seara pana la 12 dimineata. S-a intamplat ca iubitul meu , care acum e viitorul meu sot, lucra si lucreaza inca la o sonda. Ca stivuitorist , daca lucrezi de la 7 seara pana la 8 dimineata ar trebui cam pe la 9 sa dormi, dar el nu a lucrat mai nimic asa ca am stat la taclale. Am vorbit despre cum suntem noi ca oameni, mentalitati, pareri diferite, cum ar vedea el o viitoare familie( cred ca numai pe tema asta ne-am contrazis 3 ore ) , asa ca dimineata la 12 eu aveam tren de la Medias la Sibiu. Draga, vreau sa iti spun ca nu m-a lasat nici sa ma imbrac, pana cand l-am pus pe handsfree si m-am spalat pe dinti, el bolborosind incontinuu, mi-am baut cafeaua cu el la tel, m-am imbracat tot pe handsfree si am plecat spre gara :)) deja era 12:15, eu eram coapta de somn, dar trebuia sa ajung la coafor :)) . Si uite asa daca ma crezi n-am stat sa calculez orele, dar iti zic ca aveam destul cost suplimentar pentru ca nu mai aveam atat de multe minute. Asta a fost sa fie, dar acum nu mi-ar mai place, dar nici nu as mai rezista!:P

  5. Ar fi vreo 15 ore 😀 Ce e interesant e că mai nimeni din cei care au vorbit mult la telefon nu ar mai avea răbdare pentru încă o convorbire din asta lungă :)) Probabil ni s-a aplecat de la atâta vorbit :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

