Cinefilie

Recomandare film: The impossible

Nu prea am făcut recomandări de filme dar cele care le-am făcut au fost chiar bune. Asta ca să nu recomand orice film și apoi să considerați că nu merită. Toate filmele pe care vii le recomand sunt un ”must see” iar astăzi a venit timpul să mai fac o recomandare. Filmul ”The impossible”, sau cum a fost el tradus în română ”Paradisul spulberat” este o dramă care te va face să îți dea lacrimile. Filmul este inspirat dintr-o poveste reală, spusă chiar de supraviețuitorii tsunamiului din Thailanda 2004. Este făcut atât de real încât te pune bine să te gândești cum ai reacționa dacă ai fi trecut printr-o asemenea situație, dacă ar trebui să îți cauți rudele printre miile de cadavre întinse pe asfalt deși tu speri să nu fie acolo.  Cum ai reacționa dacă următoarea prelată acoperă copilul tău, sau dacă ai fi copil și îți cauți mama prin spital și nimeni nu îți spune nimic. Filmul te ține cu sufletul la gură, iar când te gândești că toate astea au fost și în realitate te lasă fără cuvinte. O lecție de viață despre cum să mergi mai departe și să nu îți pierzi speranța chiar dacă tunelul pare că nu se mai termină. În rolurile principale joacă Naomi Watts și Ewan McGregor, dar nici copiii nu joacă rău. Vă recomand filmul cu căldură.

P.S.: Pentru cei mai sensibili, vă recomand să țineți și șervețelele aproape.

6 thoughts on “Recomandare film: The impossible

  1. Foarte multi bloggeri au recomandat acest film. Am tot zis ca-l vad, dar trailerul nu m-a convins… Cu toate ca eu agreez filmele inspirate din fapte reale.

  2. L-am vazut anul trecut dupa ce mi l-a recomandat sor mea. Si acum mi se furnica pielea cand aud de el. Faza cu piciorul…. pfff!!!
    L-am recomandat si eu pe blog atunci….

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

