Dragoste · Realităţi · Scrisori

Curățenie de iarnă

marfa

Mă uit cu emoție la faptul că de mai bine de 1 an nu am mai scris nimic aici. De fiecare dată când mă uitam pe aici mi-era teamă să revin. Nu știu de ce, dar cu cât e pauză mai mare cu atât îți este mai greu să te întorci. Mai ales că lumea a uitat de tine și te gândești simplu că dacă tu nu intri la ei pe blog, nu vor intra nici ei la tine. M-am gândit apoi că până la urmă blogul ăsta reprezintă un mod de relaxare, de opinie pentru cei care încă mai vor și au răbdare să dea pe aici. Mă uit în spate și blogul ăsta are totuși fărâme de viață din trecut, momente dragi sau mai puțin dragi, cu gânduri de acum mulți ani sau mai recente.

În urmă cu ceva timp când creștea primul meu nepot mă gândeam că mi-aș dori să am blogul ăsta și peste mulți ani și să vă povestesc cum crește piciul sau piciulina mea. Încă nu am ajuns acolo, dar ideea încă este prezentă și vreau să mă țin de ea. Așa că îmi este greu să părăsesc complet loc’șorul ăsta drag mie. Chiar dacă nu o să apară aici câte ceva foarte des, măcăr îl voi păstra viu 😛 Am unele articole prin schițe, alte încă actuale, altele care au expirat. Dar un lucru este cert: vor reveni articole și subiecte de discuție pe care mi-ar face plăcere să le împart cu voi.

Acestea fiind spuse, mă gândeam astăzi la o oră mai înaintată că nimic nu este la întâmplare, totul se întâmplă cu un scop. Că îl descoperim acum sau mai târziu, toate se vor așeza ușor ușor. Fiecare are suișuri dar și alunecări, momente când toate merg din plin, sau momente când un necaz nu vine niciodată singur. Partea bună este că în toate există un echilibru.

Textul din fotografia de început este extras din cartea lui George Uba, ”Sărut mâna doamnă”. Ar zice unii că este o carte învechită și care este recomandată până la o anumită vârstă. De fapt e potrivită pentru toate vârstele. De la acel fragment aș spune eu că pleacă toate. Indiferent de domeniu. Pune toate pe taraba vieții. Nu aștepta să primești mai întâi pentru ca apoi să dăruiești ceva. Ceea ce vreți să vă facă lumea, faceți-i voi mai întâi. Khalil Gibran, (și nu Kennedy), spunea: nu te întreba ce poate face țara pentru tine, ci întreabă-te ce poți face tu pentru țară. Cam ăsta este esențialul. Dacă vrei să fi fericit, în orice domeniu, mai întâi implică-te apoi așteptă ecoul. O să vezi ce rezultat va avea ceea ce faci. Dacă rezultatele sunt bune înseamnă că ești pe drumul bun. Dacă rezultatele sunt proaste înseamnă că pe undeva ai făcut ceva greșit.

O seară faină vă doresc. Și nu uitați că atâta timp cât cauți să îți faci treaba cât mai bine, seara veți putea spune că a fost o zi reușită și veți fi mulțumiți cu ce ați făcut. Dacă luați decizii prostești, să știți că în viață prostia se plătește. Și vine ziua când chiar doare. Respectul se câștigă în fiecare zi. 🙂 (ai zâmbit astăzi?)

 

8 thoughts on “Curățenie de iarnă

  1. curățenia de iarnă…aduce o revenire si speranță 🙂 frumos ..
    bine te-am găsit, again 😉
    eu..zâmbit, dar tu ??:P

    1. Și ca de început de an un restart 🙂 Bine ai revenit pe la mine. Pot spune că am râs chiar bine azi la muncă. Nicio zi fără râs 🙂

  2. Eu am zambit ieri si pentru azi. 😀 Se pune? 😛
    Bine ai revenit. 🙂 Sa nu mai pleci! 🙂
    Si eu scriu rar, viata mea e un haos total, mereu intervine ceva care-mi da planurile peste cap, dar tot reusesc sa apar in blogosfera o data pe saptamana. Sau pe luna. :))

    1. Trebuie să zâmbești și pentru azi. E musai! :)) Păi cam așa o să încerc și eu. Nu să scriu zilnic dar măcar să îl țin în viață 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

