Amintiri · Leapșa · Realităţi

Provocare după ceva timp

Cum în ultima vreme am cam lipsit din peisaj, nu am mai primit de mult timp o provocare, sau o leapșă după cum i se mai spune, așa că îmi era dor de una. Lavi s-a gândit la mine așa că nu am să mai stau mult pe gânduri și am să-i dau curs. În ce constă provocarea? Din ce am înțeles eu regulile ar fi următoarele:

  • mulţumeşte persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei în postare;
  • răspunde la toate întrebările primite;
  • nominalizează 11 bloggeri care au sub 500 de followers;
  • formuleaza 11 întrebări pentru cei nominalizaţi de tine;
  • nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
  • trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

Întrebările la care trebuie să răspund sunt următoarele:

1.Ce simți în acest moment?

În momentul ăsta fiind după câteva zile obositoare la muncă, aș putea spune că simt oboseală, dar în același timp mulțumire. Am dus o nouă zi la capăt și a trecut cu bine. Putea să fie mai rău.

2. Dacă ar trebui să renunți la amintirile tale și ți s-ar da voie să rămâi doar cu una, care ar fi aceea?

Din fericire nu trebuie. Dacă ar fi să păstrez doar una? Hmm, asta da provocare. E atât de greu de ales încât e ca și cum aș fi întrebat dacă ar trebui să aleg dintre piciorul drept și piciorul stâng pe care l-aș opri. Chiar nu cred că reușesc să răspund la întrebarea asta. Toate sunt frumoase și unice. Fără ele nu aș mai fi eu cel de azi.

3.Citești cărți?
Mi-am propus să citesc mai mult anul ăsta. Până acum nu m-am dat prea tare în vând după citit, dar asta trebuie să se schimbe 😛
4.De ce ai ales acest nume pentru blogul tău, ce se ascunde de fapt în spatele lui?
Am avut multe nume pentru blog de la începutul lui și până acum. Cel de acum l-am ales vrând să fie o variantă modernă a locului unde se întâlneau oamenii în Moromeții. O Poiana lui Iocan mai modernă, a bloggerilor.
5.Ce te inspiră să scrii pe blog?
În general discuțiile cu prietenii, viața reală, ceea ce este în jurul meu.
6. Ai simțit vreodată că ceea ce faci nu este de ajuns?
Mă întreb cine nu a simțit asta? De multe ori mă gândesc că aș putea să fac mai multe, dar tot de atâtea ori mă trezesc că pic examene banale în viață.
7.Dacă ar fi să poți schimba ceva, orice, la viața ta de acum, ai face-o?
Aș încerca să am mai multă răbdare, să fiu mai consecvent în lucrurile bune.
8. Există vreo melodie care te pune pe gânduri ?
Îmi vin mai multe melodii faine în minte care mereu mă emoționează. Printre ele ar fi  Who Am I – Casting Crowns, GVB –  When i cry, GVB – Make it realLove is Stronger – Jason Crabb, Selah – God bless the broken road și ar mai fi atâtea dar m-aș întinde prea mult 🙂
9. Care a fost cea mai frumoasă experiență a ta din anul 2015?
Faptul că am fost sănătos și nu am avut probleme consider un lucru foarte frumos și bun. Din păcate la capitolul relațiilor 2015 a fost un an mai retras. Poate de asta un restart nu strică niciodată.
10. Poți spune că ești fericit în momentul acesta?
Cu siguranță supărat nu sunt. Sunt o fire optimistă de fel, deci aș putea spune că sunt fericit 🙂
11. Când te-ai îndrăgostit pentru prima oară?
Prima oară? Nici nu cred că a fost ceva serios. Mai mult o atracție pe la 9 ani. Dar prima relație care aș putea spune că a fost mai specială a fost abia la 20 de ani.

 

Iar acum urmează cea mai dificilă parte aș spune eu. Să găsesc 11 bloggeri care au sub 500 followers și să o transmit mai departe formulând alte 11 întrebări. Va fi greu cu cele 11 persoane. Mai întâi întrebările:
1. Ce te face fericit?
2. Când a fost ultima dată când ai râs până te-au durut obrajii?
3. Dacă ai avea ocazia să alegi o superputere care ar fi aceia?
4. Care e cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodată? Dar cel mai frumos pe care l-ai oferit vreodată?
5. Cum te-ai descrie unei persoane nevăzătoare?
6. Dacă ar trebui să renunți la ceva important din viața ta, la ce ai renunța?
7. Peste ce defecte ale partenerului crezi că nu ai putea trece niciodată?
8. Dacă ai avea posibilitatea să îți îndeplinești cele mai mari 5 dorințe, care ar fi acelea?
9. Cum te vezi atunci când vei ieși la pensie?
10. Atunci când ai un moment mai delicat în viață, la cine apelezi?
11. Care este cea mai mare gafă pe care ai făcut-o vreodată?

 

Și acum cei 11, sau măcar sper să strâng 11.
Delia, mai ales că nu a mai scris de mult ceva 🙂

 

Cam acestea sunt persoanele. Sper ca dintre cei aleși să nu fie printre ei care au făcut deja provocarea asta 😛

 

6 thoughts on “Provocare după ceva timp

    1. Dacă treceam toate melodiile probabil că ar fi durat ore întregi să le asculți :)) Referitor la celelalte nume pe care le-a avut blogul, nu prea îmi mai plac astăzi. Mi se par copilărești. Ăsta în schimb îmi place.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

