Amintiri · Comercial · Realităţi · Umor

Amintiri plăcute din bucătărie (2)

Începusem să vă povestesc despre unele amintiri și ”rețete” culinare care mi-au rămas în minte peste ani. Și amintirea următoare datează tot din 2004 Siliștea-Gumești. Nu știu cum se face dar atunci au fost probleme cu mâncarea mai mult ca oriunde până atunci. Dacă prima dată au dat-o în bară rău de tot cu o salată amărâtă de roșii, de data asta fetele noastre, (altele acum), au zis că ar fi bune și niște spaghete. În ziua aia rămăsesem și eu la bucătărie să mai ajut fetele cu treburile pe care ele nu le puteau face. Era nevoie de multă apă și cum nu era apă curentă trebuia scoasă din puț. Nu știu câtă apă am scos atunci dar am observat cât de risipitoare erau fetele cu apa. Atâtă apă am scos atunci că secasem puțul și pe final odată cu apa, scoteam și nisip. Sigur dacă o scoteau ele aveau mai multă grijă de ea. No, să revin la subiect. Am umplut cu apă o oală cât un cazan dintr-ăla de făcea bunica săpun de casă, iar fetele au pus spaghetele în apă. Nimic greșit până acum. Numai că după un timp a început să miroasă (și atât cât am stat eu prin bucătărie pe lângă mama mi-am dat seama ca spaghetele nu miros). Mirosea puternic a ars. Nu știu sincer să vă spun cât timp trecuse, dar nimeni nu se mai uitase la spaghete așa că toată apa din cazanul ăla se evaporase iar spaghetele erau lipite de fundul vasului. Cât de priceput să fii într-ale gătitului încât să lași spaghetele atât de mult pe foc și să se evapore vreo 20 de litri de apă? Nu mai știu exact ce au gătit după dar clar fetele de la bucătărie o comiseseră iar. Nu cred că vreți să știți și cât a durat curățarea oalei :))

5 thoughts on “Amintiri plăcute din bucătărie (2)

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

