Amintiri

Amintiri din studenție (1) – Prima zi

AgronomiaÎmi aduc aminte că în prima zi de facultate eram destul de distrat. Bineînțeles că arătam ca unul de 14-15 ani și a venit mama cu mine la deschidere. O să vedeți cu altă ocazie cam cum arătam eu în perioada aia. Știu că am venit cu mâna-n fund cum se spune, nu aveam la mine nimic. Mă uitam prin aglomerația aia să văd dacă cunosc pe cineva. Poate poate o fi cineva din cartier îmi ziceam. În timp ce mă uitam eu prin mulțime, de fapt mai bine spus, încercam să mă uit prin mulțime la înălțimea mea, nu prea vedeam mare lucru dar sentimentul ăla ”oare cu cine oi fi în grupă?”,”oare care sunt colegii mei?” era destul de puternic. La fel era și în prima zi de liceu. Vreo 2 ore știu că mi-a luat să îmi dau seama care cu care este în grupă și de la ce specializare e fiecare. Ce mai știu este că mi-am făcut un prieten mai apropiat, apoi încă vreo 2 colegi după care cam atât. Cu ceilalți eram doar într-o diplomație provizorie. Abia în anii următori m-am apropiat mai mult de ei. Ce a urmat după deschiderea anului? Vreo aproape 2 săptămâni în care veneam la ore tot cu mâna-n fund: luam coli de scris și pixuri de la colegi. Abia după vreo 2 săptămâni am zis că ar fi cazul să vin cu o mapă, bineînțeles făcută cadou de soră-mea ca să nu mai merg cu mâna-n fund la facultate 🙂 Țin minte că odată cu mapa, mi-a făcut cadou și un pix pe care îl am și acum și scrie și acum. Deși am scris la toate cursurile și seminariile cu el și am scris și după facultate cu el, înca mai are jumătate din pastă 😀

La voi cum a fost prima zi de facultate? 😛

2 thoughts on “Amintiri din studenție (1) – Prima zi

  1. :)))

    În prima zi de facultate m-am dus cu foi la mine și pixuri 😛 și aveam mari emoții. Și trebuia parcă la ora 10 să intrăm în sală să ne întâlnim cu decana de an și era trecut de 10 și lumea stătea pe hol, nu se putea intra în sală iar eu am început să mă panichez și să mă întreb dacă am venit la ora la care trebuie. Și am întrebat o fată ce era mai în apropiere de mine dacă asta e grupa 3, și a zis că da. A fost prima colegă din facultate cu care am vorbit și a rămas colega cu care m-am înțeles cel mai bine pe parcursul anilor. 🙂

    Când am putut să intru în sală m-am așezat lângă ea și i-am aflat numele pentru că am tras cu coada ochiului pe contract, când îl completa. :)))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.