Amintiri · Dragoste · Poezii

Despre tine scriu

intrebare

Mă întreb tot mai des dacă,
sufletul tău te mai întreabă de mine.
Mă întreb dacă inima ta
mai suspină după a mea.
Tot mai des îmi pun întrebări despre tine,
despre noi.
Mi-e dor de tine, de respirația ta.
Mă întreb dacă te mai gândești la mine,
dacă gândurile tale îți mai vorbesc despre mine.
Întrebările nu mă lasă să-mi iau gândul de la tine.
Inima începe să îți simtă lipsa
iar mintea mea îmi spune să te aduc înapoi.
Toată ființa mea te dorește lângă ea.
Cu fiecare dată când te văd,
gândurile-mi spun să te prind de mână,
să-ți mușc buzele.
Cu fiecare dată când te aud râzând,
aș vrea să te iau în brațe și să te ridic la cer.
Mă întreb ce-ai spune dacă ai știi câtă nevoie am de tine?
Ce-ai face dacă ai știi?
Cristi Creveniceanu – 17.03.2013

5 thoughts on “Despre tine scriu

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.