Dragoste · Fantezii

Dream life

Uitându-mă azi la filmul ”Americano”, tradus de asemenea ciudat în română ”Cafe americano”, am realizat un lucru care nu știu cât de mult mă gândeam la el înainte. Mă uitam la ideea filmului și așa mult îmi plăcea acel mic sătuc de lângă Pamplona încât îmi părea rău că nu stau și eu pe acolo. Într-un loc în care agitația nu are ce căuta, peisajele îți transmit voie bună și simți că trăiești oriunde ți-ai arunca privirea, merită să îți trăiești viața, merită să iubești, să lași toate deoparte și doar să trăiești. Merită oriunde să trăiești, dar într-un astfel de loc totul capătă alt sens. Dacă nu ați văzut filmul vi-l recomand și o să vedeți ce film plin de viață este. Ce mi-ar plăcea un orășel așa micuț și plin de farmec, de istorie, care să te îndemne la romantism și în același timp să te încarce de energie. Ca să vă oftic la maxim o să pun și câteva imagini de prin Italia din câteva mici orășele frumoase foc, dar și din Pamplona, Spania. Bineînțeles că ar mai fi multe și prin Grecia, Spania, Portugalia, Germania, Austria, Cehia chiar și câte alte țări n-or mai fi. Astea sunt doar așa ca să înțelegeți la ce mă refer 😀 Pentru o vizualizare mai bună a pozelor click pe fiecare poză 😀 De preferat în alt tab.

Assisi

Bergamo

Capri

Pamplona

Positano

Ravello

Tivoli

Varenna

36 thoughts on “Dream life

  1. Ne porti spre visare. Cam asa este in micul satuc unde stau eu… liniste, oameni calzi, relaxare(daca nu ar trebui sa si muncesc :D),

  2. Hmm, treaba cu ofticatul a mers :)) superbe imaginile! As cam vrea putin prin Assisi, Pamplona 😛 Cel mai fain lucru e sa poti sa stai intr-un loc simplu si sa asculti linistea 🙂

  3. Mi-ar place sa merg acolo dar doar in vacanta! 😀 Si atunci daca se poate sa-mi iau toate rudele ffff.apropiate ar fi super. 😆

  4. 🙂 Asta e genul meu de articol…cam asa am multe pe blog(tu esti mai nou la mine si poate nu le stii). 😉 Da, mi-ar placea sa traiesc intr-un orasel medieval, romantic, plin de farmec si mister, Positano din lista ta sau Girona din ce am vazut eu pe viu. Evident ca si Bruges e o optiune.

    1. Nu sunt atât de nou încât să nu-ți fi văzut articolele alea. Dacă mă crezi chiar mă gândeam la tine când puneam pozele astea :))

  5. Moa, mi-as dori sa vizitez locurile alea, dar asa m-am obisnuit cu agitatia din Buc ca nu cred ca as reusi sa supravietuiesc intr-un orasel.

    1. Orașul perfect pentru mine ar fi Parisul. Și mare și 100% romantic și plin de istorie 😀 Până una alta, Bucureștiul e un rău necesar 🙂

  6. Am petrecut 3 veri in Italia, in nord, intr-un satuc de munte numit Alberola….la vremea aia nu stiam sa-i apreciez frumusetea la adevarata valoare ( aveam doar vreo 13-14-15 ani ) pentru ca imi statea capul la alte chestii. Acum mi-ar placea sa ma reintorc acolo macar pentru o saptamana…cred ca m-ar linisti mult :).

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.