Internet · Leapșa · Realităţi

Vacanța și blogul

Am primit în ultimul timp o nouă leapșă de la Alina și de la Paul. Leapșa constă în a spune dacă blogul meu intră în vacanță odată cu mine 😀 Până în prezent, de câte ori am plecat pe undeva nu îmi plăcea să stau pe Internet. Am încercat odată să stau pe net când am fost la un Internet-cafe la Iași acum vreo 6 ani. Eram cu un prieten care avea nevoie de net și am zis să-mi iau și eu o oră, dar așa ciudat mă simțeam că după 10 minute m-am plictisit. Și când aveam informatică la liceu mă simțeam aiurea să caut ceva și să vadă toți ce caut eu. Deci până acum când am luat vacanță, a luat vacanță și blogul. Probabil că dacă vreodată îmi cumpăr vreun smartphone o să îmi pun Internet pe el dar nu cred că voi scrie pe blog nici atunci pentru că e prea incomod pentru postări pe blog. Doar dacă mi-aș lua un laptop  probabil aș posta pe blog dacă aș pleca pe undeva, dar momentan nu am ce face cu el. Cert este că pentru mine vacanța e vacanță, dar dacă aș avea un laptop acolo unde merg aș scrie și pe blog 🙂

Leapșa asta merge mai departe către Ruxandra, Nice, Little Miss Sunny, ANM și Roxana

40 thoughts on “Vacanța și blogul

  1. Stam 358 de zile pe an lipiti de blog, net, mess si mail, consider ca nu e o tragedie daca macar 7 le petrecem departe de tehnologie, fara sa intram deloc in contact cu ea. Eu asa am procedat in ultimul meu concediu, si mi-a fost tare bine. Nu am simtit catusi de putin nevoia sa intru pe blog sau mail. Uneori, o pauza e binevenita, exact ce avem nevoie.
    Sincera sa fiu, si fac marturisirea asta in premiera la tine pe blog, ma simt presata si stresata de ideea indusa ca un blogger trebuie sa posteze ceva zilnic sau aproape zilnic. Dar ce, imi da blogul de mancare? De ce trebuie actualizat zilnic cand nu am niciun profit de pe urma lui? Si mai am si 3 unici pe zi… :)))
    In alta ordine de idei, merci de leapsa. 🙂 Probabil voi dezvolta exact teoria de mai sus si la mine, intr-un articol. 😛

    1. Ai văzut că de fel postez cam la două zile, dar dacă nu am chef la două ziele postez și mai rar, alteori dacă îmi vine postez zilnic 😀

  2. Pana acum, daca plecam undeva gen mare, munte nu foloseam internetul pentru ca nu aveam nici smartphone si nici laptop. Acum ca le am pe amandoua le iau cu mine, dar nu-s sigur

    1. Uneori când ai ce face acolo unde pleci parcă nici nu-ți mai vine să le folosești 🙂 Mai ales când e locul foarte fain 😀

  3. Creve, tu nu prea ai cum sa eviti blogul…la cate lepse primesti zilnic. :)) Si daca nu ai chef, tot esti obligat sa postezi. 😀

  4. Cum ar fi sa pleci in vacanta si sa postezi din doua in doua minute ce ai mai facut intre timp? Asa e, majoritatea celor care pleaca in vacanta uita de el, de blog. Nu uita in schimb sa posteze ceva gen: plec. pleeec. plec in vacanta sau e vara, e soare, e vacanta. Tee-hee!

    1. Păi dacă ai scrie ce faci din 2 în 2 minute ăla ar fi live blogging :))) Mai bine îți pui o camera de filmat la buzunar și o conectezi la internet permanent și când lumea vrea să vadă ce faci intră pe blog unde ar trebui să fie un player video conectat 24/24, 7/7 :))

  5. Te inteleg ce vrei sa spui cu internetul la internet-cafe sau la orele de informatica din liceu. Este destul de ciudat, de parca ar sta toata lumea in spatele tau sa vada ce faci si ce cauti :)) Pai.. daca iei vacanta sa te distrezi ! Si sa revii cat mai repede 😀 Distractie placuta

      1. Deja ma dor bratele de cat am tinut-o si a adormit-o dar inca e placere. 😆 Am mai avut copilasi si mici si mai marisori toooata viata prin preajma deci stiu cum e. 😆

  6. Hehe..vezi,daca ai cu ce sa te conectezi..Tot te impinge ceva sa intrii :> ..Dar asa e, nu asa de tare in vacante…:)

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.