Comercial · Fantezii · Poezii · Scrisori

Poezie pe temă dată – pictură abstractă Kandinsky

Printre alte preocupări ale mele, din când în când dau curs la o provocare. Zilele astea am dat curs uneia dintre ele. Să scriu o poezie pe o temă dată. Ce a fost provocatoare a fost tema aleasă, respectiv o pictură abstractă. Pictura în aparţine lui Kandinsky.

kandinsky

Iată ce a ieşit. Viziunea mea în legătură cu această pictură:

Într-o lume plină de semne de întrebare
găsesc un răspuns desenat pe un drum
un drum al fericirii şi plin de culoare
ce-ncepe cu-o uşă pierdută în fum

cobor treptele ce mă poartă spre uşă
cu gândul că drumul mă duce la tine
un drum sinuos colorat ca o planşă
de-un pictor rătăcit şi uitat prin ruine

pe drumul meu, din umbră măşti mă privesc
şi mă tot urmăresc,
eu privirea mi-o îndrept spre-nainte
nevrând să le-ascult cum îmi spun…că n-o să reuşesc

şi iată că m-apropii de uşă şi vin către tine,
aud paşii tăi cum se-apropie şi vin înspre mine
deodată, în faţă drumul mi se surpă
iar eu alunc şi cad, pământul m-astupă.

te rog să nu pleci şi să m-aştepţi
chiar dacă ţi-am dezamăgit aşteptarea
mă ridic eu cumva şi-o iau de la capăt
o să ajung la tine până se-tunecă zarea

o s-ajung, o s-ajung…

Cristi Creveniceanu – 6 iunie 2008

6 thoughts on “Poezie pe temă dată – pictură abstractă Kandinsky

  1. faina poezie….chiar mi-a placut. Acu astept sa vad la ce mai dai curs provocarilor 😉
    Domnul cu tine!!!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

