Comercial · Internet

Nu am comentarii pentru EURO 2008

euro2008

Nu am să comentez niciun meci de la EURO 2008. Nici înainte de a se juca şi nici după ce s-a jucat. Nu văd de ce aş face-o. Sunt mulţi alţii care îşi tot dau cu părerea despre meciuri şi oricum şi-o dau degeaba. Nu o să mă iau de niciun jucător, (apropo, Nicoliţă nu a dat nici un autogol), nu o să mă iau nici de vreo echipă, antrenor sau arbitru.

Nu am să fac niciun comentariu despre EURO 2008. Avem persoane care nu fac altceva decât să comenteze. Şi aşa sunt destui. Avem comentatori sportivi la TVR care nu mai au nevoie de caracterizare

One thought on “Nu am comentarii pentru EURO 2008

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

