Comercial · Dragoste · Internet · Realităţi

Îţi jur din nou

Nu am crezut să existe vreo poezie scrisă de cineva care să exprime în mare parte ceea ce gândesc eu în ultimile zile. Nu am crezut şi cu greu mi-a venit să cred că am ascultat versurile unei melodii care mi-a zguduit lumea. Cuvinte îndrăzneţe dar adevărate. Ascultând melodia am zâmbit până la lacrimi. Versurile sunt scrise mai jos.

P.S: îmi pare rău că nu am apucat să le scriu eu.

Vreau să ştiu
Cine ţi-a spus vreodată că te voi părăsi
Când tu eşti singura bucurie pe care am cunoscut-o vreodată
Fată, ei te mint

Doar uită-te în jurul tău
Şi dintre toţi oamenii pe care îi vedem frecvent
Ei doar au renunţat, ei vor să renunţe
dar noi încercăm mereu

Deci trebuie să ştii că dragostea asta pe care o împărtăşim
niciodată nu va muri
sunt fericit când suntem pe o stradă doar eu şi cu tine
doar tu şi cu mine

Niciodată n-am să spun adio
pentru că nu vreau să te văd niciodată plângând
îţi jur că dragostea mea va rămâne
şi îţi jur din nou peste toate şi eu
nu am să mă port niciodată urât cu tine
pentru că nu vreau să te văd vreodată tristă
îţi jur să îţi împărtăşesc toată bucuria şi durerea
şi îţi jur totul din şi din nou

peste toate din nou

unii oameni spun
că tot ce se întâmplă este în timp
chiar şi ziua trebuie să lase noaptea
dar eu nu cumpăr
pentru că în ochii tăi
văd o dragoste ce arde etern
şi dacă vezi cât de frumoasă eşti pentru mine
vei ştii că nu te mint
Sigur că vor fi momente când vom vrea să spunem adio
dar dacă vom încerca
atunci va fi ceva în această viaţă care nu ne va da voie
vom fi contrazişi

Niciodată n-am să spun adio
pentru că nu vreau să te văd niciodată plângând
îţi jur că dragostea mea va rămâne
şi îţi jur din nou peste toate şi eu
nu am să mă port niciodată urât cu tine
pentru că nu vreau să te văd vreodată tristă
îţi jur să îţi împărtăşesc toată bucuria şi durerea
şi îţi jur totul din şi din nou

ce ştiu mai mult despre tine, este mai mult că ştiu că te iubesc
şi mai mult de atât sunt sigur că te vreau mereu şi mereu mai mult
mai mult decât mă iubeşti, mai mult decât ştiu
o, dasta nu îţi voi spune niciodată adio
trebuie să ştii asta

Niciodată n-am să spun adio
pentru că nu vreau să te văd niciodată plângând
îţi jur că dragostea mea va rămâne
şi îţi jur din nou peste toate şi eu
nu am să mă port niciodată urât cu tine
pentru că nu vreau să te văd vreodată tristă
îţi jur să îţi împărtăşesc toată bucuria şi durerea
şi îţi jur totul din şi din nou

îţi jur peste toate din nou

3 thoughts on “Îţi jur din nou

  1. frumoasa melodie cu cuvinte foarte profunde!dar mai frumos este daca si cineva simte asa(cum e cazul tau in prezent daca am inteles bine 😉 )pacat ca formatia westlife s a despartit au mai multe melodii care imi plac 🙂

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

