Realităţi · Umor

Constatare

Mulți ani am fost slab mort încât dacă îmi dăteam tricoul jos te speriai. Găseai piele prin oase și nu puteai decât să pui pariu că nu mănânc. Mereu mă plângeam că nu reușesc să pun și eu măcar un kilogram în plus dar mă consolam cu ideea că e mai bine să scârțâi decât să gâfâi. Toate parcă s-au schimbat în ultimul an. Imediat după terminarea facultății am mai stat eu vreo 2-3 luni degeaba și mă plimbam pe unde apucam, dar apoi am început să fac ceva cu timpul dar mă ține pe scaun multe ore pe zi și nu ies din casă decât în anumite situații🙂 Da, ciudat dar ies din casă doar așa când intervine câte ceva. Stând foarte mult și începând să mănânc și multe prostii am ajuns să constat un lucru: trebuie să îmi cumpăr alte perechi de pantaloni mai devreme decât îmi propusesem. Prima dată am realizat că ceva e ciudat în momentul în care o pereche de pantaloni care anul trecut îmi veneau, vara asta nu mai reușeam să închid nici măcar fermoarul. Am zis că pantalonii ăia oricum nu erau foarte largi așa că nu am dat mare atenție. Ieri am vrut să mă îmbrac cu niște blugi care acum 2 luni îi purtam când am fost pe la munte. Când i-am luat pe mine: mă strângeau teribil🙂 Una peste alta pentru că eram slab nu e un motiv prea mare de îngrijorare deoarece acum am oase printre piele și ceva carne :))

P.S: Ar trebui să mă întâlnesc cu cântarul să văd câte kg mai am. Anul trecut aveam 52 și atât am avut vreo 4-5 ani la rând🙂 Tare curios sunt câte kg am luat în plus😀

38 thoughts on “Constatare

  1. Ca tot a zis Zuzu.. eu am o problema cu fazele/articolele de pe internet (si asta inseamna ceva.. FEMEIA E CEA MAI OBSEDATA DE SLABIT).. deci, eram la ce ma enerveaza pe net. Ma enerveaza ca mai peste tot dau (chiar si pe siteuri care nu’s de profil, dai de o reclama gen) de “CUM SA SLABESTI.. CUM SA SLABESTI IN X ZILE, CUM SA SLABESTI EFICIENT, CUM SA SLABESTI FARA SA INFOMETEZI.. CU NOUA FORMULA VEI ARATA CA UN FOTOMODEL”.. etc etc etc etc DAR mai nimic despre “CUM SA TE INGRASI.. Metode eficiente!”.

    Acum intrebare for you.. De ce te tine in casa ? Lucrezi home sau cum ?

    Ia sa te mai cantaresti😀

  2. eu am apelat direct la endocrinolog,nutritionistul nu a avut ce sa imi faca:P
    si un raspuuns pt cel care a intrebat de ce nu se gasesc cure de ingrasat, pt ca e la moda ssa fii suplu !!! asta e de cand lumea si pamantuul:)
    eu sunt slabuta si mi ar placea sa ma ingras dar, nu mi au placut niciodata oamenii grasi:D

  3. Vrea cineva kilograme mai multe?😀 Dau eu vreo 10😛 La mine problema e ca sunt mai plina de felul meu, am metabolismul lent, am fost prin doctori, aia au stiut sa-mi dea tratament pentru tiroida, pe care nu o aveam si uite asa, tot ce au reusit sa faca a fost sa ma lase cu o sensibilitate la inima, din cauza concentratiei din pastile….

    Eu sper sa te fi ingrasat atat cat ti-ai dorit😛

  4. @ Delia.. Am uitat😳

    @ Creve.. face parte din categoria.. “ma ingras usor”;)) Dar ea se mentine bine.. cel putin mie-mi place😀

    Eu i-am zis ca o invidiez si ea invers mie:)) Ea are ce n-am eu si invers😆

  5. Din cauza sedentarismului…practica si tu vreun sport,e benefic pentru sanatate,in special inima😉 Eu ar trebui sa mai iau cateva kg in plus…cine se ofera sa-mi dea😆

  6. Hai ma, cum doar 52 de kg? :-s eu am 50, ma faci sa ma simt proooost!!! Iti spun eu: mananca mult fast food, bea sucuri acidulate si baga banane dupa 12 noaptea :> intr-o luna trebuie sa se vada ceva!

  7. CReve am 56 kg lejer si sunt in dopaj maxim:))) deci nu sunt grasa da o sa ma fac numa buna:d
    si uite cine vb :)) gasu viu:))

    endocrinologul ma ajuta clar , e cel mai bun in domeniul asta , pt ca nustritionistul iti va da alimentele bogate in proteine, dar degeaba daca ai arederile puternica!
    Deco Louiso cauta un Endocrinolog:)

  8. Creve, nu-ti trebuie Mc, KFC, sucuri sau alte prostii. E constient (aproape) oricine ca astea iti distrug organismul si te duc mai repede spre DEATH si AUTODISTRUGERE. Daca vrei sa te ingrasi sau sa slabesti sanatos, fara sa-ti afectezi vreun organ intern, apeleaza la nutritionist sau endocrinolog.😉
    Am o colega care a slabit 40 kg intr-un an. Incet, dar sigur! A apelat la un nutritionist si nu a facut sport deloc. Sa stii ca nu costa mult o sedinta. 60 lei, atat.🙂 Ea a fost la doctorita de la Tnuva. Nu-mi mai amintesc numele ei, dar daca te intereseaza o s-o intreb din nou. Consider ca suma de 60 lei pe luna (fiind necesar o consultatie pe luna) nu e mult pentru sanatatea ta.

  9. Nu stiu..la mine a fost ceva un pic ciudat.:)).Cresteam repede in inaltime si in fiecare an luam in greutate vreo 3-4 kg.Era o ‘regula’ :)).

    Acum vad ca ma mentin in jurul a 70 kg avand 1,82-83 inaltime😀

    P.S.Poti sa te apuci de sarit coarda sau de facut flotari seara :))

    Voie buna.!

  10. nuhs cine m a intrebat cat am inaltime! am 1,70 si am nevoie sa ajung la 62 de kg, adia asa vreau:D dar probabail ca o sa ajung dupa tot ce fac eu😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

