Cinefilie · Comercial · Internet

Recomandare film: Changeling

O să încep prin a spune că este primul film căruia îi fac o recomandare pe blog. Am mai recomandat filme prietenilor pe mess, pe alte bloguri sau fața în față dar pe blogul personal nu am mai făcut-o Este cu adevărat un film excepțional în distribuție cu Angelina Jolie și John Malkovici în regia lui Clint Eastwood. Nu o să vă spun decât că deși durează aproximativ 2 ore și 15 minute (141 de minute în varianta oficială), nu îți dai seama când trece timpul, făcându-te să uiți de ceas. O să mai spun că este inspirat după o poveste reală din 1928 când societatea era altfel decât o vedem noi astăzi și cu toate astea, din păcate pentru noi, mai unită decât este poporul român astăzi. Pentru final ca să vă sporesc și mai mult curiozitatea o să vă spun că filmul a avut un buget de 55 de milioane de dolari. Toate argumentele să îl vedeți. 🙂

26 thoughts on “Recomandare film: Changeling

  1. L-am vazut acum 1 an. Nu vreau sa dezvalui detalii despre film, din respect pentru cei care inca nu l-au vazut. Tot ce vreau sa spun e ca merita vizionat!

  2. Bun film, impresionant, te tine in suspans pe toate durata sa. Si eu il recomand. Imi plac mult filmele inspirate din fapte reale.

    1. Știam eu că unele filme le văd mai târziu decât ar trebuie 😀 Nu credeam că atâta lume știe de filmul ăsta. Nu prea am văzut să i se facă publicitate mare 😀

  3. Uhh, tocmai m-ai determinat sa copii filmul. Pana acum am fost mai lenesa, ma uitam la seriale pe vplay, dar cu recomandarea ta…trebuie sa copii filmul asta:D

    1. Bun. Citeam că un prieten spunea ”am convins în 5 minute un vegetarian ca să mănânce urechi de veveriță” :)) Măcar la filme să fac și eu curioasă lumea :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.