Amintiri · Realităţi · Umor

Câteva de care era să uit

Postarea asta este un fel de random post în stilul Dianei. Era să uit de câteva chestii amuzante care s-au întâmplat pe drum când am plecat spre Moldova. Ziceam să nu uit de ele dar era gata gata să uit. La plecare am fost oarecum amestecați ca salata: 5 adulți și 2 copii (nepoții care s-au bucurat că au stat în brațe…la fete 🙂 ). Prima fază amuzantă de care vreau să vă spun s-a întâmplat când eram în Botoșani. Nedumeriți încotro trebuie să o luăm să ajungem în Dorohoi, am oprit puțin pe dreapta să întrebăm un cetățean. Dialogul a fost cam așa:

”Noi: – Spre Dorohoi?
El: – Nu, nu. Eu aștept autobuzul.
Noi: – În ce direcție e Dorohoi?
El:- Mai am treabă, aștept autobuzul.
Noi: Vrem să știm în ce direcție trebuie să o luăm pentru Dorohoi.
El: – Tot înainte.”

Omul era băut bine. Noi îl întrebam încotro e Dorohoiul și el credea că vrem să-l luăm cu noi. Îl luam pe capotă că loc nu mai avea nici în portbagaj 🙂 Altă fază amuzantă a avut loc la întoarcere. Când am ajuns în Vatra Dornei, i-am  cumpărat lui Bogdan un caiet și culori să își facă de lucru. Și a început să ”scrie” în limba lui. De fapt măzgălea și trăgea linii. Începe Bogdan să facă prezența, sau linia genealogică, nu știu exact.
”Micu tati, Micu mami, Micu Teo, Micu Anan (adică el), Micu maie buiești (adică mama), Micu taie buiești (adică tata), Micu Filip, Micu Chiti, (ăsta-s eu), și apoi lovitura de grație: Micu Pisica. A se înțelege că Micu e numele lui de familie 🙂 Buiești = București. Cam asta e legenda. Băiatul știa el ce știa, dar insista tot mai mult pe Micu Pisica sau Micu Sica. A vrut neapărat să adopte pisica 😛 Ironia este că îi e frică de pisică mai ales că pisica nu prea îl place 🙂
Tot în Botoșani am văzut primul panou publicitar care făcea reclamă la Selgros București Băneasa. Ulterior am mai văzut vreo 3 panouri identice tot prin partea Moldovei și unul parcă pe la Vatra Dornei.

Last edit: Am adăugat alt sondaj în dreapta. Sunt curios care e părerea voastră 😀

18 thoughts on “Câteva de care era să uit

  1. Ca un elev-blogger ascultator, am votat scoala de soferi preferata, acum te invit si eu pe tine sa-ti votezi bautura preferata. 😛 😀

  2. Haha.. Micu Sica.. ce tare!:))) am avut 3 zile groaznice, dar postul tau m`a scos din toate celea, cel putin pentru 4 ore :)))) Micu sica!:))

      1. În perioada aia, mai mult sau mai puțini inspirați de mine, o foloseau multe persoane pe bloguri. Unii și acum.
        Eu sintagma am preluat-o de la altcineva cu random rants… de pe un forum englez. Recunosc!

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.