Amintiri · Copilărie · Umor

Amintiri din copilărie – Episodul 12 – Vecinul de la 4

Prietenul

Vă povesteam în ocaziile trecute despre vecinul de la 4 cu care făceam o sumedenie de prostii. Cât era ziua de lungă numai prostii făceam. Când el venea la mine, când eu mergeam la el. Ne jucam cu diverse chestii, făceam schimb de jucării (asta până vedeau mamele noastre și trebuia să le schimbăm la loc). Ieșeau mari jocuri între noi. Când am mai crescut nu mai mergeam la bunici în vacanță, eventual mergeam dar nu stăteam prea mult, 2-3 săptămâni, apoi iar acasă. Deja îmi plăcea acasă că aveam mulți copii la bloc. Țin minte că la un moment dat atât de mult vorbeam noi încât am zis că ar fi ingenios să nu ne mai strigăm ca țăranii de la balcon, așa că fiecare din noi doi am legat pe calorifer câte un motoraș de la mașinuțele cu telecomandă, am pus niște fire lungi de tot care să ajungă de la unul la altul și când eu vroiam să îi zic lui ceva, conectam bateriile la motoraș care lovea în țeavă așa că se auzea. Dacă el vroia să zică ceva, ”mă suna” el pe mine. Era chiar interesant sistemul. Prima dată foloseam beculețe dar nu făceau zgomot și uneori nu vedeam că s-au aprins beculețele fiind ziuă. Noi spuneam atunci că toate chestiile astea se numeau ”invenții”. Eram niște honorius causa pierdută dar noi ne vedeam niște tari la faza aia 🙂 Atâtea am tras împreună încât cu greu aș putea să îmi aduc aminte toate pățaniile pe care le-am strâns împreună. Despre pățaniile astea o să vorbesc însă altădată căci sunt multe 😀

 

21 thoughts on “Amintiri din copilărie – Episodul 12 – Vecinul de la 4

  1. Ce simpatic ca iti amintesti toate aceste nazdravanii. Si ca te-ai decis sa le povestesti tuturor. Amintirile sunt nepretuite, cea mai mare comoara a noastra. 🙂

      1. foarte frumos , atunci …ești un norocos 😉
        puțini sunt cei ce se pot mândri cu o așa prietenie 🙂

              1. lasă, lasă …știu eu că ai praf magic de stele 😛
                de vină…ajunge divină , nu ?? 😛
                nu-i bai :))…bate-mă la cap …văd că-i de durată la tine 😉

                1. Cu fetele nu am prietenii așa lungi. Doar vreo 6 ani e cea mai lungă relație de prietenie cu o fată până acum. Singura fată pe care o știu de când eram un țâcă nu am mai văzut-o de vreo 5-6 ani. Am mai vorbit la telefon dar nu foarte des. Sunt sigur însă că dacă ne-am vedea acum am vorbi de parcă nu ne-am văzut de ieri :)))

                  1. vezi , ești magic 😉
                    bun și 6 ani de la tine …vin și eu cu 6 ..și uite așa ne rotim :))…glumesc
                    oricum sunt de admirat aceste prietenii ….prețuiește-le :)…au mare valoare de suflet 🙂
                    și dacă tot te-am stresat , ar fi drăguț să zic așa : mulțumesc frumos pentru conversație :)…mi-a făcut plăcere 😉
                    ah, p.s. scrie mai des 😛 o faci bine 😉

                    1. O prietenie valoroasă nici nu te vei chinui să o păstrezi. Va fi ceva natural 😛 Și mie mi-a făcut plăcere să vorbesc cu tine. Poate facem aici discuții pentru următorii 20 de ani 😛

                    2. ai dreptate 🙂 cele mai frumoase lucruri vin de la sine , natural..neforțate ….
                      mi-ar face plăcere :)…ar fi interesant ca la 53 de ani să am o prietenie , natural venită în online 😉 …

  2. Blogului i-am pus gând rău. Trebuie să reziste până la pensie, așa că nu se știe niciodată. Ai grijă ce-ți dorești 😛

    1. 🙂 sună bine …
      cât despre a avea grijă ce îmi doresc …hmm, nu am prea avut norocul să se întâmple :), so…be my guest 🙂

            1. :))) păi vezi cât de special ești …intrare liberă…și eu nu și nu , domne’ plătesc calitatea 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.