Scrisori

Nu pot să îl las

Untitled-1

Am sau nu timp, am sau nu chef, până la urmă fac ce fac și tot arunc un ochi pe aici. Mai rău e că uneori nu am timp, alteori nu am chef și așa se întâmplă că apar perioade mai lungi sau mai scurte de inactivitate. Asta e clar cea mai lungă de până acum și a avut și un alt motiv care până acum nu mai apăruse. Deși vroiam să scriu câte ceva pe aici, mă încerca o idee care mă oprea. Mereu mi-a plăcut să intru și pe alte bloguri dar dându-mi seama că nu mai am atâta timp să intru pe blogurile pe care le urmăream, mi-am zis că doar să scriu eu aici și să aștept ca alții să mă viziteze și eu să nu prea am timp să merg pe la ei nu e frumos. Și acum cred asta, dar e atât de mare dorul de a resuscita blogul încât o să depășesc ideea asta și am să vă rog să nu vă supărați dacă nu o să vă vizitez la fel de des ca înainte.  Am să vă vizitez cât pot de des. Nici pe aici nu o să scriu zilnic dar măcar nu o să moară :)) Nu știu, dar pur și simplu nu pot să îl las așa în paragină. Îmi face cu ochiul zilnic. Am observat că se mai strâng comentarii, se mai abonează lumea și asta chiar mă ambiționează încă o dată în plus. Acum tare curios sunt cine mai e pe aici 😛

11 thoughts on “Nu pot să îl las

  1. Si eu sunt in situatia ta, de cand cu noul program la serviciu, nu mai sunt in stare de nimic(dupa amiaza). Practic toata viata mea se rezuma la activitatea de la job. Am lasat blogul in paragina, scriu foarte rar, in weekend de obicei. Asta e, astept vacanta. :))
    Ma gandeam eu ca intr-un tarziu vei aparea prin zona. 😀

  2. Bine ai re-venit 🙂 Ma simt un pic mai bine ca nu sunt singura care abandoneaza blogul doar ca sa revina la el…zici ca-i relatie disfunctionala asta cu scrisul :)) Si nu mai fa pauze lungi. Din experinta spun ca reapucatul de scris devine din ce in ce mai greu dupa pauze.

      1. Clar ca nu-i imposibil, ca daca ar fi asa nu ai mai reveni 🙂 La mine pauzele nu sunt ca “nu se poate” ci ca “nu am stare” / “au fugit ideile pe geam” :)) Important e sa gasesti energia sa te intorci, nu?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.