Dragoste · Fantezii

Printre altele

Ai apărut exact când nu mă așteptam. Modestă cum ești nu te-am observat la început. Ai reușit să stai în spate fără să îți arăți privirea blândă. Îndată ce te-am văzut însă, nu te-am mai slăbit din ochi. Chip frumos, modestă și timidă exact ce căutam. De mult nu mai văzusem o asemenea persoană. Nu am avut curaj să îți vorbesc prima dată. Ușor ușor ne-am apropiat dar niciunul nu spunea nimic. Mi s-a părut că ești interesată de mine dar tot nu aveam curaj să intru în vorbă cu tine. Mai ieșeam pe afară stând și admirând stele și așteptând parcă să ieși afară după mine. Ieșeai, dar nu singură. Stăteam și doar priveam după tine. Ai vrut totuși să îmi vorbești tu prima, dar după 2-3 cuvinte te-ai emoționat și mai tare și ai plecat. Am vrut să te opresc dar deja te îndepărtasei și vorbeai cu altcineva. Aș fi vrut să te întorc și să-ți spun că nu am mai întâlnit până acum o astfel de persoană care să îmi atragă atenția așa de mult. Vroiam să-ți spun că mi-aș dori să le vorbesc ochilor tăi, iar ei să mă aprobe printr-o clipire rapidă, apoi să se emoționeze prin niște clipiri rapide. Vroiam să îți spun că mi-ar face plăcere să îți fiu aproape de câte ori vei avea nevoie de cineva alături. Că vreau să îți masez picioarele când vei suspina de durerea lor. Mi-aș fi dorit să-ți spun că vreau să-ți iubesc mâinile chiar și când vor îmbătrâni, că îți voi iubi fiecare rid și fiecare zâmbet. Că îți voi gâdila sprâncenele și îți voi săruta părul. Vroiam să-ți spun că o voi face chiar și atunci când voi vedea firele albe. Vroiam să-ți spun că îți voi iubi până și umbra, dar nu am apucat pentru că te depărtasei timid fără să am timp să-ți spun. Iar acum, ești departe.

Și totuși, nu mi-ai spus cum te numești…

22 thoughts on “Printre altele

  1. printre alte …” Mi-aș fi dorit să-ți spun că vreau să-ți iubesc mâinile chiar și când vor îmbătrâni, că îți voi iubi fiecare rid și fiecare zâmbet. “….foarte frumos , sensibil….și te atinge :)….

      1. așa este 🙂 …sunt oamenii ce știu să ” întinerească ” frumos 🙂
        ahh…să nu uit 😛 ..să știi că sunt cu ochișorii pe tine :)))…glumesc :), sau poate nu 😛

        1. :)) Am observat că articolele de genul celui de mai sus îți plac cel mai mult 😛 O să încerc să abordez articolele de genul ăsta cât de des posibil. 😛

          1. nu neapărat …:)))) nu este o regulă :), dar hmm..interesant 🙂 stai bine cu spiritul de observație 🙂
            citesc tot ce postezi 🙂 chiar daca nu las semne mereu 🙂

            1. Activitățile de zi cu zi mă cam obligă să dau atenție detaliilor :)) Chiar dacă nu lași semne mereu eu mă bucur ori de câte ori o faci 😛

              1. detaliile fac diferența 🙂
                ce drăguț :)…mi te și imaginez țopăind de veselie :)și cu zămbet lar pe față și ochiișori 😉

                1. Să știi că am mereu un zâmbet în ochii mici când văd comentarii noi 😛 De țopăit nu țopăi :)) Ultima dată am țopăit când am luat licența :))

                  1. bunnnn 🙂 am aflat că ai ochișorii mici :P..hmm , dacă îmi spui și ce culoare ..clar îmi “iei ” un zâmbet 😛 ….glumesc 🙂
                    dat fiind faptul că ai creat un precedent la licență cu țopăitul :))..sunt șanse să o faci , again :)))) …

                    1. Culoarea ochilor o poți vedea la pozele de pe blog 😛 Ei, am mai țopăit și la Capacitate și la BAC :))

                    2. upsss…uite că acolo nu am căutat :))..bun 😉 frumoși ochișorii 😉
                      eheee..hai că , încet încet …descopăr un expert în țopăieli :)))…glumesc 🙂
                      , deși cred că ești funnyyy la țopăit 🙂

  2. Altadata fii si tu mai indraznet. 😀 Frumoasa si modesta, suna bine. Timida? Hm, aici e o problema, macar unul dintre voi daca era mai curajos, acum altul era finalul. 😛

  3. printre altele atat de comune , rigide si fara nici un haz, acest articol al tau mi-a placut extraordinar de mult pentru ca este deosebit, sensibil si are si foarte mult haz!

    1. Mulțumesc frumos 😛 Întotdeauna ies în evidență persoanele speciale. Asta dacă știi să apreciezi adevăratele valori 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.