Comercial · Leapșa · Realităţi

Cum ar trebui să se îngrijească un bărbat

M-a întrebat acum ceva zile Mihaela ce părere am despre îngrijirea bărbaților și în ce ar consta asta. Hmm, să vedem. E clar că dacă bărbatul nu e sexul frumos asta nu înseamnă că poate să se neglijeze dar nici să își dea cu toate cremele posibile 🙂 Cunosc cazuri când tipii își dau cu atâtea creme încât fetele vin să împrumute de la el creme sau alte lucruri. Chiar mi se pare ciudat. Eu cred că dacă un bărbat ar trebui să se îngrijească, nu ar trebui să neglijeze următoarele aspecte:

  1. Să se spele pentru că lumea nu e obligată să îți suporte mirosurile. Apoi există și anti-perspirante care sunt foarte necesare.
  2. Ar trebui să nu își lase barba neîngrijită. Uneori este greu să te bărbierești zilnic deoarece te iriți, dar măcar să nu crească barba atât de mare încât să se vadă urât.
  3. Pe lângă rasul bărbii, mai există și alte zone unde ar trebui să razi părul pentru că transpiri și generează mirosuri cu ușurință 🙂
  4. Trebuie să îți îngrijești și unghiile. Nu zice nimeni să îți faci manechiura și pedichiura, să îți dau cu lac pe unghii, dar să îți dai unghiile încât să se vadă bine și să ai negru sub unghii cred că e de bun simț.
  5. Ar mai trebui să se tundă și să nu arate ca o maimuță. Legat de unele frizuri, arată e parcă ai visat urât și ai aplicat a doua zi. Acelea chiar nu mi se par de bun simț.
Ce las la alegerea fiecăruia este să îți razi părul pe picioare, pe mâini. Fiecare face cum crede. Mie mi se pare exagerat. Se pare că îi dau dreptate Mihaelei 🙂

41 thoughts on “Cum ar trebui să se îngrijească un bărbat

  1. Iti multumesc ca ai preluat leapsa. 🙂
    Sper sa nu am vreodata ocazia sa vad ca prietenul meu are mai multe creme decat mine. :))

  2. Vorbesti despre niste lucruri de baza, pe care nu ar trebui sa le neglijeze nici un barbat.
    In privinta parului de pe maini si picioare cred la fel, e prea exagerat. Ce fel de barbat mai esti, epilat tot. Ok, daca arata ca o maimuta probabil ar fi o idee buna, ca sa nu moara de cald dar in marea majoritate nu am vazut baieti cu par exagerat de mult pe maini si picioare. Restul zonelor, categric da, prefer epilat/ras.
    Nu am avut probleme de genul asta cu barbatii cu care am umblat eu pentru ca, mai mereu, au fost blonzi :D.

      1. Păi tocmai. E o contradicție în ce spui :)) Dacî din blond devine șaten înseamnă că e șaten. Nu-i spui tot blond de dragul la cum a fost :)) Pentru că atunci când crește firul e șaten de la bază 😛

      1. Urât le stă ălora care nu și-o îngrijesc.
        Dacă ai un aparat de ras din ăla cu trepte și ți-o îngrijești, arătă bine. Mie mi se par că majoritatea bărbaților arată mai șarmant cu barbă. Bine, nu din aia patriarhală. 😆

          1. Păi tocmai pentru că majoritatea bărbaților când își lasă barbă o lasă ca Ghiță, să crească aiurea și normal că arată ca naiba, ca de om al străzii. 😆 Dacă găsești lungimea potrivită de barbă și forma care se potrivește feței, îngrijești, aspectul e pe măsură. Dar bărbații dacă își lasă barbă, în mare parte, o fac tocmai pentru că nu au chef să se îngrijească.

            Și eu cunosc multe fete cărora le plac bărboșii și pletoșii… mai ales că unii arată mult prea copilăroși rași. 😀

            1. Cam ai dreptate 😀 Personal decât să mă chinui să rad barba la nu știu ce mărime sau formă mai bine o rad toată :))

  3. Perfect de acord cu punctul 4 :D…La ce ma uit prima data atunci cand vad un baiat: mainile, unghiile si ochii 🙂 So…capitol important! Asta cu rasul pe picioare…pfiuu, chiar imi spunea o prietena saptamana trecuta, ca a vazut un tip in metrou care era epilat pe picioare mai ceva ca ea :)) Mi se pare ciudat…suna ceva de genul hai draga sa ne epilam pe picioare :P, tu ce crema, ceara folosest, care e mai buna? Totusi…

  4. Citisem pe un site cu articole pentru femei: fugi de bărbatul care petrece mai multe ore în fața oglinzii decât tine. Dacă a făcut armata, chiar și fără asta, bărbații știu cum să se îngrijească fără a pierde timpul. Asta e o calitate pe care ar trebui s-o preluăm de la voi.
    Îmi aduc aminte că am văzut odată un tip ras pe picioare. Din întâmplare era și fratele meu prin zonă și-mi aduc aminte ce dezgustat era 🙂 Cred că tipul cu pricina se simțea cu picioarele frumoase, cine știe?

  5. Pro anti-perspirante! Uneori imi vine sa fac o campanie pentru asa ceva, pentru ca ar fi nevoie. Si nu e vb numai de genul masculuin, e general. In schimb cunosc pe cineva care are 15 mii de tipuri de creme, lotiuni si alte lucruri de care eu nici nu auzisem. “Pentru satisfactia personala”.
    Un alt lucru care nu`mi place, este pensatul. Daca arati ca o maimuta si e mult mult mult peste limita, poate ca da. (dar sunt cazuri rare). In schimb, pensatul la 2 saptamani, ca sa fii shany and new, e bleah.

  6. Zi-le, Creveeee! 😀 Ah, si nu uita parfumurile ( pe langa deodorante ). Sunteti asa de dulci cand iesiti din dus parfumati si fara barba…8-> Va iubim mai mult in momentele alea!

  7. Unghiile!!! Eu sunt obsedata de unghii ingrijite! Daca cineva vine la intalnire cu mine si nu are unghiile ingrijite, din start are o bulina neagra. Consider ca daca un barbat/baiat isi ingrijeste unghiile, in special cele de la picioare, isi ingrijeste tot corpul.

      1. În general, la unghiile de la picioare ale bărbaților, cred că aia mai mare mulțumire sufletească a unei femei e că nu se îngrozește și scârbește de tot când le vede. 😆 Și unii mai insistă să ofere priveliștea și altora la șlapi.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.