Realităţi

Hai să facem și un bilanț pe 2013

bilant

Îi spuneam colegei mele de blogosferă Nice, că nu vreau să fac un bilanț pentru că o să mă sperii. Dar uite că până la urmă o să-l fac. Nu de alta, dar așa o să îmi fie mai ușor să îmi pun ținte pentru la anul. În 2013 cu sănătatea pot să spun că am stat bine. Pe finalul anului au fost câteva probleme cu inima dar a spus medicul că nu e ceva serios. Per ansamblu de răcit am răcit de puține ori, nu am avut probleme de sănătate. Cu dragostea prefer să mă abțin, dar nici nu am avut timp de așa ceva. Aproape tot anul am lucrat de dimineață pănă seara, dar de acum am mai mult timp liber. Rămâne de văzut ce va fi la anul :)) La muncă au fost toate bune, fără probleme, promovări, creșteri salariale care pe finalul anului s-au schimbat iar. Deh, sănătatea e mai importantă decât banii 😀 Nu vreau să fiu unul dintre aceia care își pierd sănătatea pentru bani ca apoi să își cheltuiască toți banii să își recâștige sănătatea. Nu am avut evenimente mari anul ăsta.

Ar fi și câteva lucruri care s-au întâmplat și nu aș fi vrut. A trebuit să renunț la hobbby-ul meu cel mai mare: la cântat. Din lipsa timpului l-am lăsat deoparte iar acum tot nu am destul timp. O săptămână intru dimineața, iar cealaltă după-masa și tot nu pot să mă ocup de cântat cum trebuie. Din fericire celălalt hobby, blogul, deși îl părăsisem la un moment dat, l-am resuscitat și acum este la zi 😀 Dar vreau ca în 2014 să fac ceva să mă apuc din nou de cântat. Nu știu cum o să stau cu timpul dar mi-aș dori să îl reiau 😀 Având în vedere că în ultimul an am lăsat-o moale cred că ar trebui să fac niște canto înainte căci a cam ruginit vocea :)) În dragoste nu am ce să-mi propun. Nu ține numai de mine și oricât m-aș pregăti tot nu pot influența lucrurile 😀 Nu e pentru cine se pregătește, e pentru cine se nimerește :)) Niciodată nu știi când te poate lovi și de unde, așa că nu îmi propun nimic.

Nici din punctul de vedere al sănătății nu am cum să îmi propun ceva căci nu se știe niciodată. Eu o să am grijă 😛 La muncă în schimb îmi propun să cresc tot mai mult și de ce nu poate să avansez în continuare 😀 Vreau mai multă răbdare și mai multă atenție decât până acum 😀 Și să nu uit, în 2014 mi-aș dori să călătoresc mai mult 😀 Dar uite cum bilanțul pe 2013 a ajuns o postare cu ținte pentru 2014 dar până la urmă e și normal. Când vezi unde ai pierdut în anul în curs îți pui automat ține pentru anul următor. Și de ce să postez de două ori când pot posta o dată și bine? 😀

10 thoughts on “Hai să facem și un bilanț pe 2013

  1. Interesant si detaliat bilantul tau, Creve, felicitari. 🙂 Iti doresc un an 2014 minunat, plin de lucruri frumoase, locuri inedite, zile senine si surprize placute. Pentru dragoste trebuie sa ne rugam zilnic si sa speram ca apare in vietile noastre candva. Pentru ca ea ne este vitala…
    La multi ani cu sanatate, bucurii si hobby-uri reluate in 2014!

    1. Merci frumos 😀 Un an nou frumos își doresc și eu, cu multă sănătate, fericire, dragoste și plin de poze reușite, iar în unele din ele să mai apari și tu :))

  2. Baaai, de ce mereu intra in spam comentariile mele? 😦 Iar are ceva blogul tau cu mine…
    Haide LA MULTI ANI!!! Ca tot e ziua ta. 😀 Sanatate multa iti doresc pentru ca de restul de poti ocupa singurel! 🙂

    1. N-am nici cea mai mică idee de ce, dar numai pe tine te bagă la spam. Mă oftică faza asta. În rest văd că nu mai bagă pe nimeni la spam. Poate comentezi prea mult pe alte bloguri și te-a luat WordPress la ochi :))) E cu geana pe tine :))) Merci fain de urare 😀

  3. Nu am stiut ca iti place sa canti! Cred ca ai voce frumoasa, ia sa te vedem pe la televizor, hai! Si sa ma chemi la primul tau concert, vreau sa stau in primul rand si la un moment dat sa ma chemi pe scena si sa ma prezinti publicului drept cea mai tare bloggerita. Da? Asa sper ca vei face! :))

    P.S. Stii ca eu te stiu pe tine dinainte sa imi fac blog? Pai nu stii, ca n-ai de unde. Dar zau ca am aflat de existenta ta acum cativa ani. Destui la numar. Dar chiar si asa, nu aveam habar ca hobby-ul tau e cantatul. Shame on me!

    1. Am fost și pe la televizor :)) Primul concert în sală publică l-am avut prin 2004 – 2005. Acum nu prea am mai avut în ultima vreme din cauza timpului. Am ales activitățile mai restrânse. Just for pleasure 😀 Deci nu am cum să te chem la primul concert, dar la prima ocazie când o să am mai mult timp și o să mă pot implica din nou în asemenea proiecte o să te chem 😛

      Deci nu cred :)) De unde mă știi de atâția ani? 😀 M-ai făcut curios 😀 Scuipă tot :))

      1. :)) Aveam o cunostinta cu blog. Si persoana respectiva te citea pe tine. Asa ca te citeam si eu in acelasi timp. Acum vreo 2-3 ani se intampla asta. :))

        Sau poate sunt agent sub acoperire si te-am urmarit.

        1. Ce mică e lumea :)) Mereu am zis chestia asta 😀 Dacă nu lucrezi cu SRI-ul atunci nu-mi fac griji :)) Care era persoana aia cu blog? Nu de alta, dar vreau să văd ce prieteni comuni avem :))

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.