Amintiri · Copilărie · Leapșa · Realităţi · Umor

Leapșa – 7 things you don’t know about me

Am primit acum aproape 2 săptămâni o leapșă de la Alina și a venit momentul să o respect. Deși a trecut ceva timp, tot nu am apucat să mă gândesc la 7 lucruri pe care nu le știți despre mine, așadar o să îmi cam bat capul acum 🙂

1. Deși am urât matematica din tot sufletul meu, în clasa a 6 a și a 9 a am fost fruntaș având numai 9 și 10 la matematică. Luam atâtea note de 10 că îmi puneau notele și la absențe că nu mai aveau loc. Odată diriga m-a întrebat de ce am chiulit la mate pe data de zece și am răspuns simplu ”e notă doamna” :)))

2. Deși acum sunt pașnic, în urmă cu ceva ani, (când eram mic mic), eram foarte rău. Săream la bătaie din orice.

3. Până mai acum câțiva ani, (până să se mărite sorămea), noi eram ca Tom și Jerry. Dacă se mărita cu o lună mai târziu cred că îi făceam bagajul și îl puneam la ușă, dar acum ne înțelegem bine. Întotdeauna e așa, iar când pleacă pa, vezi ce nasol e 🙂 Când eram mai mic chiar i-am rupt mâna soră-mii 😀

4. Când eram mic aveam obiceiul să mușc pe toată lumea. Cred că am spus într-o postare că am mușcat 2 persoane. Alea 2 au fost așa mai clar, dar pe mulți îi mușcam când mă băteam cu ei și situația o cerea 🙂

5. Am avut în copilărie jucăriile mele e pluș fără care nu dormeam 🙂 Un pinguin (Pin-pin) și un cocoș (Coco). Erau my best friends :))

6. Când eram mic aveam vecini care dăteau mereu muzica tare, iar eu nu aveam o combină puternică cu care să sperii vecinii. Dar găseam o soluție 🙂 Scoteam casetofonul pe balcon și îl dăteam la maxim 🙂

7. Tot prin copilărie aruncam de la balcon cu pungi de apă în oameni, iar când nu găseam pungi apelam la planul 2: usturoi, cartofi sau pământul de la flori 😀 Să mai spun că scuipam lumea în cap? :))

Nu știu cât de mult v-au uimit cele spuse dar acum nu mai sunt așa 🙂 Acum sunt băiat bun (nu mai scuip de pe la 13-14 ani când am scuipat o vecină în cap și a venit la ușă). Cât despre a da leapșa mai departe…nu știu exact cui să o dau, dar cine o dorește o poate avea 🙂

37 thoughts on “Leapșa – 7 things you don’t know about me

  1. Eu mă înțeleg foarte bine cu fratele meu, înafară de 2-3 ani în adolescență, ne-am înțeles mereu de minune.
    Dar când mai plec de acasă un weekend sau ceva, mai că mi-ar face bagajele, mi-ar cumpăra bilet și m-ar duce pe brațe la gară. 😆

      1. Cu oricine ai locui, uneori mai e bună și o pauză… că ți ia să vezi o persoană zi de zi, să o suporți cu tot ce e. 😆 Deși fratele meu din ce am încercat până acum e cel mai bun coleg de apartament. 😆 Cu tot cu bagajele alea la ușă. 😀

  2. Punctul 7 mi-a atras atentia in mod deosebit…la fel procedam si eu. 😛 😀
    Adevarul e ca si eu m-am mai cumintit, si se mai spune ca oamenii nu se schimba. 😛

      1. Asa patesc pe toate blogurile cand postez pentru prima data. 😦 Cei de la wordpress au facut de curand unele actualizari la akismet…sau ceva de genul. Noi aruncam cu cartofi. 😛

  3. eu am avut un iepuras primit ca premiu pe care apoi mi l-a luat sora mea mai mica si nu pricepeam nici in ruptul capului de ce nu vroia sa mi-l dea inapoi si de ce parintii ii tineau partea desi era AL MEU!! Nici acum nu pricep …

  4. Cat am stat cu sora-mea ne certam si ne bateam in fiecare zi. Tipete, tras de par, ea cu mofturi de sora mai mare, eu rebela. 🙂 Dupa ce s-a mutat am inceput sa ne impacam foarte bine, ne este si dor una de alta, de-abia astept sa petrec timp cu ea. Dar am si crescut, suntem mature, avem alta gandire.
    Si nici eu nu dormeam fara jucariile mele de plus…aveam o gramada dar cel mai pretios era un urs second hand (intai a fost al surorii mele, mai mare cu 7 ani decat mine, deci avea ceva vechime), care arata ca vai de el, pe nume Tutu (a se citi tzutzu). 😛 Si apoi am primit un magarus si lui i-am zis Mutu (mutzu).

      1. Stii ce observ? Ca toti dadeam denumiri din astea simple, din 2 silabe, la jucarii. 🙂 Tutu, Mutu, Coco, Pinpin. 🙂 Nici cand am mai crescut nu mi-am numit jucariile mai complicat, mereu au fost nume simple, cat mai scurte.

  5. Doar o vecina a venit la usa ? :))) La mine au venit si oameni care nu-i cunosteam. Stateam la unu si trageam cu cornete, sau ii stropeam cu seringa :))))
    Si la ordinea zilei erau legumele, dar erau cam dureroase.
    Aveam obiceiul sa leg o sticla si sa o arunc in copac deasupra uneii alei si ii dadeam drumul. Lu una ia cazut direct pe sani :)))
    Sau legat un portofel cu bani scosi afara, acopeream cu frunze ata si cand se apleacau trageam :>

  6. Si eu am o sora, mai mica,doar ca parul meu fiind cret, isi baga mainile in el si nu le scoatea prea curand. Asta, pana intr-o zi cand i-a zis mama ca sunt sora ei mai mare si asa ceva nu trebuie sa-l mai faca niciodata 😀

  7. Stii ce-mi place? Ca la majoritatea toate incep sau au in continut, CAND AM FOST MIC. :lol:.
    Cu ai mei frati si eu m-am ciondanit dar in fata parintilor ieseam mereu cu brio pentru ca deh eram cea mai mica, diferenta de ani fiind destul de mare, 9 si 11! Avem momente cand ne fugaream in casa si cu furtunul de la aspirator, cu matura, aruncam cu telecomenzile, ne inchideam in, dulapuri, baie etc. 😆
    Cel mai mult i-am chinuit pe ai mei frati cand erau nevoiti sa ma ia in oras sau la cinema pentru ca parintii erau la servici iar singura in casa nu aveau voie sa ma lase. 😀
    Ah.. good old times.

  8. Ce vă lăudați cu lupte între frați.

    Noi nu ne băteam din ceartă sau chestii de genul. Noi ne jucam: de-a karate, de-a Mortal Kombat. De 3 ori am trecut prin geamul din ușa de la sufragerie. S-a săturat mama și a pus ușă solidă.
    Nici până azi nu știu cum scăpam fără nici o zgârietură de fiecare dată. 😆

    1. Am făcut ziua frumoasă cuiva. Ieeeeiii 😛 Până în anul 5 de facultate am fost etichetat tocilar dar nu știu de ce pentru că nu am fost niciodată 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

