Fantezii · Internet · Teamwork · Umor

Lucrare de control (2)

Deoarece am văzut că lucrarea de data trecută a avut rezultate bune și de asemenea am văzut că unora chiar le e dor de școală, liceu sau facultate, m-am gândit că sigur o să vă facă plăcere să vă așezați iar în bănci pentru o lucrare. Așadar, voi fiind bloggeri nu o să vă testez la matemtică, (oricum o urăsc), nici fizică sau chimie ci la română😀 Ce aveți de făcut? Exact ce ați avut de făcut și data trecută. O scurtă compunere care să conțină câteva cuvinte. Deoarece data trecută am observat că a fost greu să vă dați seama cât sunt 10 rânduri o să scot cerința asta. Astea fiind spuse vreau să văd originalitatea voastră și să scrieți o scurtă compunere care să cuprindă următoarele cuvinte: abator, cutremur, abis, pescar, minge, spiriduș, coca-cola și terci. Chiar dacă nu mai aveți 10 rânduri ca limită, încercați și voi să nu fie 2-3 rânduri😛 Hai cu imaginația.

35 thoughts on “Lucrare de control (2)

  1. M’am visat odata intr’un abator, mergand agale, ca un sef, deodata a inceput un cutremur iar pamantul s’a crapat in doua si am simtit cum cad intr’un abis. Am simtit apoi ca ma inec si am vazut doar apa in jurul meu, in secunda urmatoare un pescar imi arunca o minge si ma trase pe barca lui. Vorbind cu el, apare un spiridus care imi aduce o coca’cola cu whiscky, simtind el ca am nevoie. Evident ca, de sperietura:D, am prostit spiridusul sa ne mai aduca, pana ne’am facut terci… apoi m’am trezit :)).

      1. Ne faci sa ne simtim ca la scoala…
        Se poarta genul asta prin blogosfera, sa scrii un text pe baza unor cuvinte date, extrem de ciudate, fara nicio legatura intre ele. Se poarta si comentatul unei fotografii… Oamenii iubesc chestiile astea, iar eu ma mir intotdeauna de cat de creativi si spontani sunt.

  2. Dacă mă iei cu româna m-ai omorât.
    Sigur nu ai ceva matematică sau fizică?

    Oricum, eu acuma nu îmi mai doresc să înceapă nici o școală, nici o facultate, nimic.😆

  3. mai ales că am obţinut derogarea de mai sus , revin mâine după ce-mi clătesc ochii şi văd eu ce-oi scoate :))) ( nu de alta, dar vreau să văd şi compunerea ta şi am citit că doar după ce apar alţi viteji înaintea ta te vei încumeta şi tu <– nu prea-s de acord eu cu asta , dar no… oricum vei face doar cum vrei tu :)) )

  4. A fost noaptea-n care mintea mea a clacat. M-am cufundat într-un magic abis, dar ştiam şi aşteptam din clipă-n clipă mişcările seismice ale cutremurului nervos pe care, pare-se, tocmai îl trecusem cu brio şi în urma căruia eu eram ultimul şi singurul supravieţuitor.
    Singurul meu regret în acele minute era că nu apucasem să-mi sorb ultima picătură de Pepsi Twist . . . ce risipă . . . adevăraţii cunoscători m-ar înţelege cu siguranţă !
    Singurătatea s-a dovedit a fi prea liniştită cu mine, astfel că din amalgamul de gânduri ce mă torturau mi-am făcut o minge, un ghemotoc diform pe care-l şlefuiam cu precizia unui maestru.
    Deodată am realizat cum stau regletele acumulate de-a lungul unei clipite ( cam cât ţine o viaţă omanească pe Pământ ) stau aliniate , pe o bandă rotativă , îndreptându-se spre crematoriu . . .
    ” Brrr . . .” prea sumbru pentru rânjetul ce-l aveam pe faţă, aşa că am încercat ce nu am făcut niciodată pe Pământul Lor : am pescuit. Eu eram pescarul de spiriduşi , acele creaturi ce aveau să mă ajute să-mi preschimb fiecare părere de rău în parte într-o nouă şi feerică experienţă pe care aveam să o conştientizez într-un cu totul alt Univers şi cu o gândire schimbată . . .

  5. Am iesit din casa cu o puternica senzatie de greata, ca si cum as fi iesit dintr-un abator plin de halci umede. Nelu a iesit si el dupa mine injurand binevoitor, cu o coca cola in mana. M-a batut usurel pe umar. Nu fii proasta spiridus, hai sa-ti torn putin coca cola pe buba. A inceput sa rada si burta ii salta ca la cutremur. Are niste reactii foarte nepotrivite. L-am impins usurel ca sa nu ma urmeze si l-am lasat cu o privire nedumerita pe trepte, langa o minge dezumflata. Sa stea acolo,ii sta bine…
    Nestiind exact ce vreau sa fac, am impins poarta si am luat-o pe drum in jos infofolita in geaca neagra pe care mi-am luat-o si aseara si care nu stiu cui apartine. Miroase a pescar si terci. Totul miroase asa pe-aici. E dezgustator, prefer sa-mi fie frig.
    Cred ca o sa iau autobuzul si mai apoi… nu stiu, om vedea. Abisul. Fireste, iau autobuzul apoi abisul. Destinatia? Un loc care nu miroase a pescar.

  6. Intr-o frumoasa dupa-amiaza de duminica, dupa somnul de 3 h extra-minunat, Malina s-a trezit si a inceput sa rasfoiasca bloguri. A vazut pe unul din blogurile din lista de citit ca autorul acestuia a dat o tema foarte interesanta, si anume o compunere cu niste cuvinte si mai interesante: abator, cutremur, abis, pescar, minge, spiriduș, coca-cola și terci.

    Done :)), am folosit cuvintele.

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

