Comercial · Internet · Leapșa · Realităţi

Ceva cu Liebster Award :))

premiiNu știu exact de la ce vine numele ăsta, dar am primit premiul de la Roxana și i-am promis că azi mă ocup de asta. Să vedem despre ce este vorba. În primul rând zice-se că e pentru blogurile noi, al meu face 6 ani dar să zicem că e nou după pauza de 6 luni 🙂 Așa. Regulile ar fi următoarele:

1. Numește și mulțumește persoanei/blogului care ți-a acordat premiul.
2. Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate și formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizați.
4. Nominalizează nouă bloguri pe care le admiri și au mai puțin de două sute de urmăritori.
5. Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Astea fiind zise să curgă literele 🙂 Pentru început o să mă simt ca la oscaruri și o să încep prin a-i mulțumi Roxanei că s-a gândit și la mine când a enumerat o scurtă listă de nominalizați. Nu știu în ce sens admiră blogul dar eu îi mulțumesc frumos și le mulțumesc tuturor care își rezervă puțin timp pentru a trece pe aici (ați văzut în ultima postare cât de grăbită e lumea).

Acum ar trebui să scriu 11 lucruri despre mine. O mare parte le-am scris la descriere pe pagina ”Despre mine”, dar să văd dacă mai găsesc alte 11 lucruri.

  1. Când citesc o carte mă ia somnul după vreo 20 de pagini. E cel mai bun remediu pentru insomnii. Indiferent de oră, dacă citesc vreo 20 de pagini, încep să mi se închidă ochii de somn.
  2. Nu-mi place fasolea, spanacul și nu-mi plac urzicile. Nu le pot mânca nici dacă îmi dai bani. Mi se par scârboase.
  3. În ultima vreme cumpăr parfumuri, îmi dau cu ele o perioadă apoi uit de ele. Faza e că tot aș mai cumpăra dacă dau de un parfum care să-mi placă, asta deși am vreo 6. Am mai văzut unul fain și trebuie să îl iau 🙂
  4. Sunt genul care își cumpără repede hainele, în general, dar când trebuie să îmi cumpăr pantofi, căciuli sau vreun costum, să te ți. Nu ai vrea să mergi cu mine. Îmi găsesc greu ceva care să-mi placă. Odată am căutat pantofi 3 zile în toate magazinele de prin București. Și abia am găsit. Căciuli? Foarte pretențios. Până am găsit una care să-mi placă am schimbat căciulile în fiecare an. Le cumpăram apoi nu le mai purtam pentru că nu îmi mai plăceau sub nicio formă.
  5. În descrierea de pe blog nu am spus care este partea care mă atrage la o fată. Când mă uit la o fată, (la locul de muncă trec foarte multe), ochii îmi atrag cel mai mult atenția, apoi gura, buzele. Eu mereu am spus că ochii sunt oglinda sufletului. Plus de asta, ei nu se schimbă pe parcursul vieții. Gura este iarăși un amănunt care îl ador.
  6. Sunt dinamovist pentru cei care nu știau 😛
  7. Sunt de fel o fire mai romantică, nu-mi plac locurile unde agitația este la ordinea zilei. Dacă totuși este aglomerație, baremi să nu fie gălăgie. Exemplu: teatru. Nu-mi plac cluburile sub nicio formă. Din motivul ăsta nu am fost nici la balul bobocilor în liceu, nici la balul bobocilor în facultate și nici măcar la balul de absolvire din facultate deși s-au rugat de mine toți colegii și o parte din profesori. Țin minte un profesor îmi spunea că dacă nu vin mă pică la examen 🙂 Era îndrumătorul meu de la lucrarea de licență.
  8. Nu consum alcool, nu fumez și nici măcar cafea nu beau deși îmi place mirosul ei.
  9. Printre stilurile de muzică pe care le ador se numără bluegrass-ul, country-ul, gospel-ul, acapela, muzica medievală și muzica irlandeză. Ultima nu știu exact ce stil ar avea dar unii o includ în curentul new age. Puteți da click pe linkuri să ascultați cam despre ce e vorba, (asta dacă aveți timp).
  10. Nu-mi place să aștept la o întâlnire. 10-15 minute aștept dar când persoana cu care trebuie să te întâlnești întârzie 30-60 de minute, e chiar supărător.
  11. De mult zic să dau de permis și tot de atâtea ori nu dau. Drept urmare nu am permis auto 😀

Așadar, astea fiind zise despre mine, urmează etapa a treia: să răspund la întrebările Roxanei.

Î: Ce ai face tu dacă ai conduce țara?
R: Aș pune agricultura pe picioare, aș umbla la TVA, aș pune la punct vămile și sistemul de taxe și impozite, aș mări treptat salariile, aș dezvolta turismul, aș schimba din rădăcini Justiția, sunt multe de schimbat.

Î: Ești original sau urmezi ce fac alți oameni?
R: Original la ce capitol? Dacă e ceva care nu ai cum să îl faci altfel e normal să faci ce fac ceilalți. Dacă e ceva care ține doar de creativitate, normal că fac cum cred eu.

Î: Ești romantic/romantică pentru că așa simți, în zilele specifice sărbătorii iubirii, sau o iei ca pe o anumită obligație față de partener/ă ?
R: Sunt la fel mereu. Am spus pe blogul Alinei că eu nu pun preț pe zilele de 14 și 24 februarie.

Î: Mai păstrezi din tradițiile pe care le țineau părinții tăi?
R: Personal n-am moștenit nicio tradiție de la părinții mei 😛

Î: Care ar fi filmul vieții tale?
R: Nu m-am gândit niciodată. Nu am găsit un film de care să spun că mă reprezintă 100%. Mi-au plăcut mult: La vita e bella, Les Choristes, Crush sau 4,3,2,1.

Î: Vrei să vezi ce îți rezervă viitorul în continuare sau ai vrea să te întorci în trecut?
R: Deși am amintiri multe în trecut și foarte plăcute, vreau să văd ce îmi rezervă viitorul. Trecutul l-am trăit odată și nu ar mai avea același farmec să îl trăiesc din nou 😀

Î: Ști să fi responsabil față de tine?
R: Mie așa îmi place să cred :))

Î: Ai un lucru, hobby etc. în care te scufunzi atunci când simți tristețe, dezamăgire?
R: Da: cântatul, muzica, poezia. Dar foarte rar sunt eu trist și dacă sunt trist îmi trece repede. Astea le fac și fără să fiu trsit.

Î: Te deranjează trecutul persoanei iubite?
R: Niciodată atâta timp cât este trecut.

Î: Ai vreun obiect cu mare valoare sentimentală pe care să-l porți mereu cu tine?
R: Nu.

Î: Speranța te menține pe linia de plutire sau crezi că nu își are rostul?
R: Speranța dată de credință.

Mă aproprii de final așa că trebuie să pregătesc și eu niște întrebări pentru cei pe care îi voi nominaliza.

  1. Ce ai schimba din trecutul tău dacă ai avea ocazia?
  2. Care este cel mai original cadou pe care l-ai primit?
  3. Spune o destinație unde ai fost și ai rămas cu amintiri frumoase. Poate vrei să povestești una 🙂
  4. Dacă ar fi să ai ocazia să îți alegi o zi pe care să o retrăiești, care ar fi aceea?
  5. Ce preferi să faci când ai puțin timp liber?
  6. Care crezi că ar fi cel mai nebunesc lucru pe care ai fi în stare să-l faci? (de plăcere). Dar dacă ai primi bani pentru asta?
  7. Care e cel mai nebunesc lucru pe care l-ai făcut?
  8. Spune un moment din viață când credeai că nu o să treci peste o problemă, iar acum râzi când îți amintești de momentul acela.
  9. Spune un lucru pe care ai vrea să îl înveți.
  10. Descrie-te în trei cuvinte.
  11. Care este cea mai mare realizare a ta de până acum?

Și acum am ajuns la ultima etapă. Decernarea premiilor, iar câștigătorii sunt: Choco (de data asta sper să nu ocolești tema 😛 ), Delia (ai cam adormit și trebuie să te trezești), Gabriella, Bianca, albinuța Loo, Ștefi, Cristi și ultima dar nu cea din urmă, Ramona.

26 thoughts on “Ceva cu Liebster Award :))

  1. Hehe, am de lucru, 22 de intrebari… si de la tine, si de la Roxana 😀

    Multumesc frumos pentru premiu! Acum n-as vrea sa te supar, dar… ce ne facem cu Steaua asta care uimeste toata tara? 😆

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

