Comercial · Internet · Leapșa · Realităţi

Sunt la leapșa :)

intrebariCe nu precizasem când am revenit la blog, a fost faptul că mi-era dor de lepșele astea 🙂 Și uite că am mai primit una. Anul ăsta bag de seama că lepșele cuprind multe întrebări și cea de față nu face notă discordantă. Am primit de la Albinuța Loo o leapșă și pentru că îmi plac așa mult nu vreau să o las să aștepte prea mult. Am primit un set de întrebări și anume următorul:

Ce ati fi fost, dacar erati…

1. un anotimp? 2. o culoare? 3. o aroma? 4. un fruct? 5. un material? 6. un cantec? 7. o piatra?

Dacă aș fi fost…

  • Un anotimp…………………….primăvara*
  • O culoare……………………….verde**
  • O aromă…………………………ciocolată***
  • Un fruct…………………………piersică****
  • Un material…………………….in*****
  • Un cântec……………………….What a wonderfull world******
  • O piatră………………………….Sfinxul.*******

Și acum legenda 🙂

*Primăvara toate revin la viață. Înfloresc pomii, verdele ierbii este din nou unul viu, păsările își reiau cântecele, practic natura revine la viață.
**Verde e cea mai faină culoare. Și albastru, dar prefer verdele. Ironia este că deși îmi place verdele așa mult, încă nu am haine verzi 🙂
***Ce poate fi mai tare decât ciocolata? Dacă nu exista ciocolata degeaba mai existau dulciurile.
****Piersicile arată bine, au un gust excelent și sunt zemoase. Numai bune vara când e căldura mare 😀 Și pepenii sunt acolo sus printre preferințe.
*****Cu siguranța dacă eram material eram in. Mi se pare foarte elegant și îți conferă libertate și confort.
******Mai e nevoie să spun de ce melodia asta? 😀
*******Sfinxul pentru că a rezistat și rezistă în timp, atrage atenția fără să vorbească și toată lumea îl place 😛

Și acum e timpul să dau și eu leapșa mai departe și odată cu ea să formulez și un set de 7 întrebări noi.

1. Care este cea mai memorabilă gafă pe care ai comis-o?
2. Ce porecle ai avut și care este cea actuală?
3. Cum îți imaginezi seara perfectă?
4. Dar dimineața perfectă?
5. Îți e frică de ceva anume?
6. Trăiește clipa sau planuri pe termen lung?
7. Ce fel de părinte crezi că vei fi?

Iar leapșa merge la: Nice, Myriam, Bianca, Ana și la Alina.

17 thoughts on “Sunt la leapșa :)

  1. Multumesc ca ai preluat-o asa repede! Ma bucur ca ti-am astamparat dorul de lepse :))
    Si eu sunt innebunita dupa verde! Si dupa primavara. Si piersici 😀

  2. Merci mult pentru nominalizare, Creve. O sa incerc sa raspund pe blog, sub forma de articol, la una din intrebari, ceva mai detaliat. Inca nu m-am hotarat la care, ori cea cu dimineata, ori cea cu seara.

    In rest o sa raspund aici, pe blogul tau. Porecle nu am avut, cel putin din cate stiu eu, poate doar una, temporara, Marocco, in copilarie, pentru ca eram bronzata rau si cum aveam si parul negru, semanam cu un copil marocan. :)) In realitate sunt alba ca varul si imi ia o eternitate sa ma bronzez(natural). As fi vrut eu sa fi fost creola… 😦 😦
    Imi este frica de moarte, evident.
    Uneori traiesc clipa, alteori imi fac planuri. Deci si, si. 😛
    La ultima prefer sa ma abtin.
    Ah, mai era cea cu gafele? Oho, sunt experta, daca imi aduc aminte vreuna, revin. :)) 😛

      1. Esti bun de citit si am creat o legatura virtuala cu cativa oameni, pe care de altfel nu ii cunosc personal. Esti unul din ei si cum eu scriu pe blog din an in Paste, mi-am adus aminte de tine. Ma gandeam ce o fi fost cu baiatul asta de nu a mai scris?
        Mi-am zis dupa ca nu e treaba mea, dar ca e pierdere mare.

        :))

        1. Mă simt flatat 😀 Merci fain și mă bucur că îți face plăcere să mă vizitezi 😛 Uite că am revenit. Nu pot să stau prea mult departe de blog 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

