Bucureşti · Realităţi · România mea!

E infinită 100%!

Prostia. Despre ea este vorba. După cum spunea și nenea Einstein, 2 lucruri sunt infinite: universul și prostia dar despre primul nu este sigur. Am spus de multe ori că trăiești în viață și nu vezi totul. De fiecare dată când zici că le-ai văzut pe toate, apare câte una de te lasă fără replică și nu poți decât să spui ”wow”, ”pe bune?”, ”așa ceva?” sau pur și simplu să râzi ca prostul când de fapt nu e de râs. Oricum, azi a fost una din zilele alea când le-am zis pe toate cele de mai devreme și apoi am râs întrebându-mă ce poate fi în capul cuiva care recurge la asemenea metode. Despre ce metode? Păi o să vă spun exact. În ultimile 2 săptămâni am avut în perioada de probă un tip. Totul părea OK, părea că îl interesează, prindea repede ce are de făcut, doar că în ultimul timp începuse să fie tot mai dezinteresat. Am zis că na, având în vedere că e plătit destul de puțin în perioada de probă, să nu-l bat la cap prea tare și am zis că na, nu are motivație la banii ăia. Numai că, ce a făcut el azi am zis că nu se poate și nu o să mai văd prea curând. Pe la ora 16 el a plecat afară și nu a zis nimănui pe unde pleacă. Și am tot așteptat noi, până pe la 18 și el nu mai apărea. Ne tot întrebam noi ce și cum până am zis să fac un raport zilnic pe casa de marcat. Apoi am început să număr banii, când am văzut un bilețel roz cu ceva calcule pe el. Apoi am constatat că lipsea din casa de marcat exact suma scrisă pe bilețel. Tipul urma să fie plătit pentru cele două săptămâni și ce a zis: că ar fi mai bine să își ia singur banii și să plece fără să spună. Ideea e că și-a luat mai mulți bani decât îi fusese înțelegerea. Eu sunt de acord că nu îl plătea prea mult, dar și-a dat acordul că e OK până la angajare când urma să fie plătit altfel. Cu alte cuvinte, și-a lăsat fluturașul în casa de marcat și a plecat. Asta a fost un fel de a spune că nu rămâne dar foarte urât mod de a pleca. E bine să lași mereu un loc de bună ziua, iar dacă pleci așa… El își trecuse pe bilețele numărul de ore lucrate, cu cât era plătit pe oră (o sumă mai mare decât a fost înțelegerea), și niște reguli de trei simplă legate de salariu întreg.

Anyway, nu am putut să îl înțeleg. Așa ceva nu am crezut că o să văd. Mai ales când știa că cei de la firmă îi au adresa și tot ce e nevoie ca să cheme Poliția. Și unde mai pui că eu l-am atenționat că vine pe locul cuiva care a fost dat afară pentru că fura. Și l-am atenționat că avem 3 camere de filmat. Și pe el l-am prins pe camere. E mare grădina lui Dumnezeu.  Pe cuvânt dacă-i înțeleg pe unii.

6 thoughts on “E infinită 100%!

  1. prostia e intr-adevar infinita! am avut si eu un coleg care a facut toate prostiile pe care noi astialalti nici nu ni le-am imaginat, iar apoi a plecat facand gura si bagandu-si organele prin diverse chestii, iar 6 luni mai tarziu a avut tupeul sa sune la resurse umane sa intrebe daca el primeste bonus (al 13lea salar) pe perioada lucrata la noi anul trecut. inca sunt curioasa ce raspuns i-au dat fetele, dar poate mai bine sa nu stiu ca as fi neplacut surprinsa avand in vedere prezenta lor de spirit :)) Anyway de atunci a schimbat vreo 3 joburi ca nimeni nu i-a trecut cu vederea atatea prostii cate i s-au iertat la noi si totusi a fost suficient de … (fill in the blanks) sa nu lase loc de buna ziua …

  2. Wow, chiar nu am auzit de asa ceva. Probabil se gandea ca nu o sa-i faceti nimic, ca o sa scape lejer. Sau nu-i pasa de nimeni si de nimic. Sunt destul care traiesc astfel.
    Tin minte ca am refuzat sa mai merg si eu la un loc de munca din cauza tratamentului aplicat de sefa. Intr-o zi nu m-am mai dus, pur si simplu. Evident ca nu am plecat din timpul serviciului si nici nu am luat bani(nu aveam de unde oricum), a sunat dupa mine ulterior sa ma roage sa revin, dar hotararea era luata.
    Ati trimis politia dupa acest tanar baiat? L-ati reclamat?

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

