Internet · Leapșa · Realităţi

Update la leapșa

Acum vreo 4 ani am făcut o leapșa de care mi-am amintit de curând și am reanalizat-o să văd dacă mai pot actualiza câte ceva. Și am mai descoperit câteva chestii. Unele nu le văzusem atunci, altele le-am făcut de când nu am mai verificat lista. Practic am găsit 4 puncte noi de bifat pe listă 😛 Leapșa se găsește aici. Iar noutățile sunt la punctele 57, 83, 187, 188.

La 57 uitasem să bifez de atunci că m-am plimbat prin Europa.
La 83 am avut perioade când am renunțat la Windows pentru Linux.
La 187 am ratat toate reuniunile. De fapt nici nu știu dacă au existat. Am terminat liceul în 2000 deci sigur pe aia de 10 ani am ratat-o dacă a avut loc.
La 188 am comunicat cu cineva la muncă cu care nu aveam nicio limbă străină comună cunoscută. Prin semne dar ne-am înțeles. Da, da, am jucat mima la muncă :))
update 1

update 2

update 4

O să o mai actualizez cu timpul. Imediat ce apare ceva nou o să trec la listă 😛

11 thoughts on “Update la leapșa

  1. Asa, si nu ne spui si noua pe unde te-ai plimbat? Cateva tari, orase europene? Si eu ratez astfel de reuniuni…
    Mi-ar placea, sa ma pot intelege, one day, cu un norvegian sau cu un japonez prin semne. 😀

    1. Păi Ungaria, Austria, Germania, Franța, Bulgaria 😛 Cu japonezii nu prea ai șanse. Ăștia chiar dacă au un accent îngrozitor, știu aproape toți engleza. Eu cam asta am observat 😀

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

