Amintiri · Copilărie · Realităţi · Umor

Amintiri din copilărie – Episodul 11 – Alte boacăne la țară

ciocan

Am petrecut ceva timp la bunici fiind mai mic. Nu se compară cu timpul petrecut acolo de soră-mea dar am stat și eu ceva pe acolo, astfel că am avut timp să fac destule boacăne și pe acolo. Vă povesteam data trecută cum bunicii mă lăsau acasă singur și ei plecau la câmp cu treabă. Într-una din zile, după faza cu focul după grajd, mă plictiseam eu teribil. La televizor nu aveam ce să văd. Era în perioada când bunicii aveau o antenă daia de prindeai doar bulgarii, TVR 1 și TVR 2. Ce să văd la TV că nici acum nu ai ce să vezi pe TVR 1 și TVR 2 dar atunci? Așa că m-am tot uitat să văd ce puteam face. Prima dată am plecat la vânat dulciuri prin casă. Știam că într-o anumită cameră sunt mai mereu dulciuri. Din păcate în ocazia aia nu am găsit nimic. Așa că dezamăgit am analizat toate posibilitățile din casă. Și perseverența mi-a fost răsplătită într-un final. La un moment dat am găsit în curte un ciocan și o cutie de cuie. ”Buuuuun”, mi-am zis. Le-am luat și m-am pus pe treabă. La început am început să le bat în pământ. Mi se părea amuzant, dar după un timp am zis că e prea banal…intră mult prea ușor, așa că am început să le bat prin lemne prin curte. După un timp m-am plictisit așa că am mărit miza. Am început să le bat în tocul ușii la intrare. Și le-am bătut atât de bine că la un moment dat nu se mai închidea ușa de câte cuie bătusem. Bineînțeles că nu am mai putut să le scot. Și a venit ora când să se întoarcă bunicii de la câmp. Și ascunde-te, fă-te că nu ști ce s-a întâmplat. Cum era de așteptat, bunicul a văzut isprava și imediat ce m-a prins a urmat o altă mamă de bătaie :)) Nu știu cum a reușit dar după câteva ore a scos toate cuiele din tocul ușii. Însă isprava asta a rămas în memoria bunicului care și acum când mă mai duc la țară mă mai întreabă dacă mai țin minte că am făcut atunci :)) Când am fost mic puteai spune de mine că am fost oricum, dar numai cuminte nu. Acum culmea: nu mai fac probleme😀

8 thoughts on “Amintiri din copilărie – Episodul 11 – Alte boacăne la țară

  1. 🙂 ce năzdrăvan ai fost !!!
    apăi acușica e bine , dacă ești cumințel ….moșu o să îți aducă multe daruri😉

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

