Dragoste · Realităţi · Teamwork

Despre relații

Eu cred că dacă nu ești pregătit sau nu știi exact ce înseamnă să te implici într-o relație, mai bine nu intri în relația aia. Sunt persoane care mai bine stau singure decât să intre într-o relație. De la un timp port discuții pe tema asta și am auzit lucruri care nu credeam că o să le aud în 2014. Dacă nu din iubire alegi să intri într-o relație atunci degeaba intri. Dacă persoana aia cu care vrei să trăiești o viață mai mult te trage în jos sau tu îi dai viața peste cap ei, atunci ce rost mai are să trăiești viața aia cu cineva? Mai bine stai singur. Consider că dacă te căsătorești, te căsătorești ca să îți fie mai bine, nu mai rău. Și nu numai ție. Trebuie să vă fie mai bine amândurora, pentru că momentul în care unul din cei doi nu mai este fericit în mod sigur, în scurt timp nu va mai fi fericit nici celălalt. Vă spuneam că am auzit și văzut lucruri care nici nu mă gândeam că mai pot exista în 2014. Am un coleg la muncă proaspăt căsătorit care are următoarea mentalitate. Femeia trebuie să fie la bucătărie, să aibă grijă de mine, să facă ordine (curat), să spele, să, să, să. Că trebuie să fie supusă bărbatului și că bărbatul e capul, el ia deciziile. Să mai spun și că amândoi sunt geloși? El tot susține că ea face asta din plăcere. Eu mă întreb ce femeie face pe argatul de plăcere? L-am văzut punând-o pe proaspăta soție să îi curețe și ouăle fierte. Mai mult, mai spunea și că ea trebuie să strângă patul.

Poate din descrierea asta v-ați dat seama despre ce caz vorbim, dar omul e atât de sigur că procedează corect încât ar merge până în pânzele albe. Eu cred că viață lungă nu or să aibă împreună. Vor face purici împreună doar dacă ea e prea prostuță, dar mai de grabă cred că se va deștepta și o să îl lase baltă. Toată lumea l-a sfătuit să nu o mai exploateze așa pentru că nu se știe cum într-o zi îl lasă baltă. Dragostea aia mare care zice ea că i-o poartă o să se ducă repede în ritmul ăsta și or să rămână doar problemele. Relația de căsătorie e ca o mașină. Când e nouă mașina e o încântare și treci cu vederea și micile dezavantaje. După ce se strâng kilometrii parcurși cu ea și te-ai obișnuit cu ea începi să observi mai mult dezavantajele. Dacă nu știi să rezolvi problemele din timp o să rămână doar nervii. Dacă reușești să întreții dragostea nu vor fi probleme în relație. Și mașina, dacă o îngrijești o să îți facă plăcere să o conduci mereu.

Eu mă întreb cum de în anul 2014 mai există mentalități învechite potrivit cărora femeia la cratiță, cu copiii,face curat și eventual e bună și pentru sex. Menajera era mai scumpă și plus de asta nu se culca cu tine. Nu, femeia ai luat-o de soție pentru că o iubești, iar când iubești pe cineva îi preiei din obligații, o ajuți, o susții, o sprijini în atingerea țintelor ei. Nu o tratezi ca pe o slugă. Dumnezeu a lăsat-o să îți fie un ajutor potrivit, iar dacă în biblie scrie că femeile trebuie să fie supuse bărbaților, tot acolo mai scrie și că bărbații trebuie să își iubească soțiile. Dacă nu reușești să faci lucrurile să meargă bine în dragoste, mai bine nu le mai faci. Tot colegul ăsta, la întrebarea: de ce te-ai mai însurat dacă o chinui mai mult decât o iubești, mi-a răspuns sec: pentru că trebuie să ai o nevastă. Nu scrie nicăieri lucrul ăsta. Poate nu ești în stare să îți porți ție de grijă, dar să mai ai grijă și de altcineva? Decât să duci o viață de necazuri și certuri, mai bine îți faci bine și ție și celuilalt și nu vă complicați. Dacă știi că ai dragoste de oferit și ai găsit persoana care să merite întemeiază-ți familia. Dacă nu, nu.

14 thoughts on “Despre relații

  1. Sincera sa fiu nu credeam ca mai exista inca si barbati cu mentalitate din precambrian. Am citit cu mare tristete randurile tale. Eu speram ca ne-am mai modernizat si noi, ca ne-am adaptat noilor vremuri, ca deh, suntem totusi in 2014…nu in evul mediu.
    Cati ani are acest individ?
    Unii nu sunt pregatiti pentru viata in doi, pentru casnicie, habar nu au ce presupune cu adevarat asta, insa presiunea societatii, a familiei este prea puternica si de aici pana la nefericire nu mai e decat un pas. Nefericirea partenerului, evident.

        1. N-am nicio șansă. De aproape 2 ani mă chinui să-l fac să își dea interesul la muncă, să priceapă câteva lucruri elementare de bun simț și să îi explic de ce nu e normal să îl tragi în piept pe patron, baremi să-i schimb mentalitatea când e vorba doar de fericirea lui și a soției lui? Să fie sănătos. Dacă o să rămână singur e treaba lui.

  2. Mi-e foarte cunoscuta situatia. E chiar trist. Vina nu este a lui, ci a mediului in care a trait. Cu siguranta mama lui este aceeasi sluga, precum sotia lui. Acum multi ani m-am confruntat si eu cu problema asta. Eu le faceam pe toate, pentru ca eu eram femeie si era de datoria mea sa le fac. In momentul in care a ajuns sa imi spuna sa ii sterg si adidasii, inainte sa plece, mi-am dat seama ca nu e de mine. Ca nu pot in ritmul ala. Inteleg ca un barbat nu suporta ideea de a spala niste vase sau de a calca o camasa, dar sa nu pui mana pe absolut nimic, mi se pare tragic. In timp, au aparut discutii, certuri, pentru ca eu ma saturasem sa ma simt folosita. M-am indepartat apoi am plecat. Nu sunt de parere ca e femeia trebuie sa faca totul iar barbatul sa stea cu ea in sus. Si femeia, si barbatul muncesc. Sunt mult prea multe responsabilitati care cad pe umerii femeilor. Un barbat care isi iubeste partenera/sotia, ar trebui sa o ajute, sa o sustina, sa o sprijine, sa faca totul impreuna. Nu din obligatie, ci din iubire.

    1. Din păcate se pare că sunt încă mulți care se comportă așa. Partea bună e că într-o zi o mare parte dintre ei se vor trezi singuri.

        1. Te felicit că tu l-ai lăsat 🙂 Cu cât mai repede îți dai seama cu atât mai bine. Mai rău e dacă există și un copil la mijloc.

          1. Exista. Dar mai bine asa, decat sa fi chinuit si copilul si sa creasca crezand ca trebuie sa fie carpa de sters pe jos pentru barbatul ei.

    1. Era și normal 😛 Ar fi ceva să văd că o fată crede că ar trebui să stea la cratiță și să aibă grijă de copii 😀

  3. Nu pot sa cred ce mentalitate are colegul tau! Dar si nevasta-sa crezi ca e prea desteapta? Daca ar fi fost, nu i-ar fi acceptat asa ceva nici daca il iubea ca pe ochii din cap! E lipsa de respect! Si…stai asa…cum adica a pus-o sa ii curete ouale de coaja? Cred ca i le spargeam in cap, asa cum vezi in filme. Zau ca unele femei se complac in situatii de genul asta si ii obisnuiesc pe nesimtiti asa…iar apoi nu mai au cum sa ii schimbe. Decat sa plece ele singure din proprie initiativa din respectiva casnicie, ori sa ramana in continuare slugi pentru niste… Nici nu am cuvinte sa descriu asemenea specimene! De fapt am dar ma abtin, ca-s o lady! :)))

    1. Și azi a zis că o pune să curețe ouăle de coajă că doar e nevastă-sa :)) Daia îmi placi, că ești o lady 😛

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.