Amintiri

Unii s-au născut învăţaţi

Exact asta îţi vine să spui când vezi că sunt unele persoane în jurul tău care reuşesc să facă cu uşurinţă ceea ce ţie nu ţi-ar ieşi oricât te-ai chinui. Nu odată cred că ţi-a fost dat să vezi că cineva face anumite lucruri pe care tu ţi le doreai cu atâta foc însă nu ai capacităţile necesare. În clipul ce urmează o să vedeţi cum un grup de tineri reuşesc să sfideze logica reuşind să marcheze la coşul de basket din absolut orice poziţie şi diferite procedee. Personal fiind mic de statură mi-aş fi dorit să pot juca şi eu basket bine însă nu îmi iese. Măcar uitându-mă la ei mă gândesc cum ar fi să pot face şi eu asta într-o zi😛 Vise tată😀

 

2 thoughts on “Unii s-au născut învăţaţi

Aici discutăm ideea în sine, nu persoana care o exprimă.

